av av , håber der nogen som kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juni 2013

camillabz92

av av, fik virkelig ondt i maven igår, gik så i seng og faldt hurtigt i søvn vågnede så igen i nat og havde ondt faldt i søvn igen, idag da jeg så skulle gå over fra min svigerinden havde jeg virkelig den ondt man som når man har sidestik bare over hele maven, stoppede dog igen da vi kom hjem, fik den så igen i skoven (3 timer efter første gang,) nu sidder jeg så lige så stille i sofaen og har virkelig følelsen af at mit lort skal komme lige om lidt (hvilken den jo ikke gør) men for også rimelige mange jag i og ved skambenet (som om noget borer sig ned)

det skal lige siges jeg er 30+5 idag (31 uger henne)
hvad kan det mon være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

aarhusmor

Ligamentsmerter kan godt føles så voldsomt, som en spontan abort. Men når det er spontan abort, så fortsætter det med at gøre ondt (generelt) Dem har jeg prøvet mange af, dog har jeg aldrig tabt så sent. Men jeg tror du kan slappe af og tænke ligamentsmerter og så måden dit barn ligger på

Anmeld

5. juni 2013

camillabz92

ok, tror nu ikke jeg er ved at tabe ham, men eller eller andet sker der i hvertfald, om det bare af de så kaldte plukveer der tager lidt til, men har besluttet mig for at se tiden an til efter vi har grillet i dag så

Anmeld

5. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg havde præcis samme oplevelse i går. Dog kun en enkelt gang. Jeg blev dog noget forskrækket over den pludselige smerte. Jeg er kun 18 + 2 i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.