Hvorfor er det lige at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2008

Muffinmus

Man kan kigge på sin mors bryster og tænke..HA- sådan kommer mine dælme alrid til at se ud.... DOW, føler mig lidt dum for har da næsten lige så triste patter som hende nu:'( Og...hvorfor er det lige at nu hvor al luft er gået af ballonen at man stadig ikke kan få sine små triste hængebryster ned i sine gamle BH´er??? Forstår det altså ikke.:@:@

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2008

Loggidut

elementært min kære watson....tyngdekraft....

det sker det skidt, bare ærgeligt, lidt lige som med mænd, når de er over de tredive, begynder håret langsomt at kravle ned fra deres hoveder, ud gennem ørene og ud af næsen....

sådan er det, vi er blevet mødre, og visse steder hylder man sådan nogen som os der har hængepatter og slapt maveskind...

det sker når man rykker op i arverækken....

min mor sagde engang til mig (da min bedste døede) så Trine nu er din far og jeg den næste i rækken der står til at skal dø....og fååårk jeg blev bange, så derfor sagde jeg det sørme ikke til mine børn, da mine forældre døede....

MariaE du er ved at være gammel....lol...tillykke med din overmodne krop...hæ hæ...

ps/ved udmærket godt hvordan det føles, men skal mine patter ligne min mors...så har jeg ca 30 cm endnu at løbe på, for hendes sad da helt nede....

Anmeld

19. marts 2008

Muffinmus

LÅÅL.
I know.... har da vist også stadig et par cm at løbe på, men hold op det er trist..især at de stadig ikke kan stoppes ned i den gamle BH.
Arverækken....arrgh....DET får mig til at lyde som en ældgammel kone der er viis. BAH

Anmeld

19. marts 2008

Monica

Du sætter ord på mine tanker... Har og set på min mors og tænk NEVER....
Men de lever sgu da helt sit eget BLØDE liv nu...

Suk fra Monica - som overvejer gaffa...

Anmeld

19. marts 2008

Kaufie

Hehe - ja, jeg synes også mine er pænest om aftenen inden William går om bord i dem til natten. Om morgenen er de tæt på te-pose-stadiet.....:( Mette, der tror de har lavet om på BH-str mens vi har benyttet de yndige amme-bh'er....

Anmeld

19. marts 2008

Sille

Det sgu da også fordi man går lige fra den ene yderlighed til den anden.. med graviditets - og ammebryster og så til Post-ammebryster!!!!!!!!!!!8(8(8(8(8(8(

Arrhh.. så slemt er det måske heller ikke, men savner de gamle babser...

-sille... Nu med slagsang:

Melodi: Natasja: "vi vil ha danmark tilbage"

"Vi vil ha babserne tilbage, li som i de gamle dage, vi vil ha fyldet igen li som i de unge dage...kom så tøser..."

:))

Anmeld

19. marts 2008

ivfmarie

det er godt nok så sølle som det aldrig har været før :'(. Jeg har aldrig haft goe babser.. men nu er de da decideret gammelkonejader. Slappe og lange! Små er de ikke, men de har aldrig fyldt så lidt i bh'en som de gør nu... Marie - med sørgelige vedhæng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.