Positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
10 svar
4 synes godt om
5. juni 2013

tanjaf88

SÅ var den der sgi, havde enda tisset 1½ time før jeg testet... havde dog en graviditet uden for livmoderen 23-8-12 så er selvfølgelig en smule nervøs, dog har jeg faktisk ikke rigtig nogle symptomer.. udover tissetrang og træthed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Rødhætte

tanjaf88 skriver:

SÅ var den der sgi, havde enda tisset 1½ time før jeg testet... havde dog en graviditet uden for livmoderen 23-8-12 så er selvfølgelig en smule nervøs, dog har jeg faktisk ikke rigtig nogle symptomer.. udover tissetrang og træthed.

Stort tillykke!

Anmeld

5. juni 2013

mommy1991

tanjaf88 skriver:

Tillykke og  for at alt selvfølgelig er som det skal være!!! 

Anmeld

5. juni 2013

tanjaf88

mange tak, håber jeg/vi også..

Anmeld

5. juni 2013

CroQuis

tanjaf88 skriver:

Kan godt forstå du er nervøs.. 

Fik du fjernet den del hvor ægget havde sat sig fast?

Jeg havde selv en GUL i november 2013 og fik fjernet æggelederen, som fosteret havde sat sig fast i - men denne gang venter jeg tvillinger, og de sidder det rigtige sted 

Anmeld

5. juni 2013

Frk. Himmelblå

tanjaf88 skriver:

Stort tillykke 

Anmeld

5. juni 2013

Cbank

Stort tillykke - Hvor er det dejligt for jer 

Anmeld

5. juni 2013

LinLin

Tillykke!

Anmeld

5. juni 2013

tanjaf88

CroQuis skriver:

Kan godt forstå du er nervøs.. 

Fik du fjernet den del hvor ægget havde sat sig fast?

Jeg havde selv en GUL i november 2013 og fik fjernet æggelederen, som fosteret havde sat sig fast i - men denne gang venter jeg tvillinger, og de sidder det rigtige sted 

jeg fik fjernet hele venstre æggeleder.. hvor vildt du venter tvillinger.. tillykke

og mange tak til resten også

Anmeld

5. juni 2013

CroQuis

tanjaf88 skriver:

jeg fik fjernet hele venstre æggeleder.. hvor vildt du venter tvillinger.. tillykke

og mange tak til resten også

Mange tak, og tillykke til dig også 

Jeg valgte at forsøge at se positivt på det, og tænkte "den kan jo ikke sætte sig i den æggeleder mere, så der er det mindre chance for en GUL igen" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.