Hvordan fortæller man svigerforældrene det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

JustMe

Anonym skriver:

ja sidst vi egentlig gerne ville giftes det blev ikke til noget da min svigermor talte os fra det da hun ikke kunne se hvorfor man skulle giftes i dag man kunne jo bare bo sammen uden at være gift. Men vi gør det for at sikre hinanden og vores børn! Nogle gode råd til at fortælle det? min kæreste frygter det lidt når han skal fortælle det fordi han frygter hun skal tale os fra det igen! Det burde jo ikke være hende men os der bestemmer det

Hvis i lader jer tale jer fra det, står den jo for egen regning, og man kan så spørge sig selv, om i er klar til at blive gift, hvis hun ligefrem kan tale jer fra det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

christina92

Anonym skriver:

ja sidst vi egentlig gerne ville giftes det blev ikke til noget da min svigermor talte os fra det da hun ikke kunne se hvorfor man skulle giftes i dag man kunne jo bare bo sammen uden at være gift. Men vi gør det for at sikre hinanden og vores børn! Nogle gode råd til at fortælle det? min kæreste frygter det lidt når han skal fortælle det fordi han frygter hun skal tale os fra det igen! Det burde jo ikke være hende men os der bestemmer det

Lad hver..... Hun modtager vel en invitation til jeres bryllup.. Så giver det jo sig selv.

Ved mit svar er hårdt, men har desværre selv en svigermor der godt kan blande sig rigeligt, så har bare mega kort lunte med svigermødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.