Stod op kl 04.20 for at løbe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
3 synes godt om
5. juni 2013

Kloster

Jeps... Det var hvad jeg gjorde i dag. Har ikke så meget tid i dag, manden er stadig i Tyskland og jeg vil jo virkelig gerne holde mit ½maraton program ved lige. Så jeg stillede vækkeren til kl 04.20.

Fandeme godt nok om natten!! Er vant til at stå op kl 5.20, så skulle lige have en times tid til at løbe på. Jeg møder kl 7 og har en ½ times kørsel til arb. Løb da også 7 km efter mit program, men det er godt nok ikke om morgenen, jeg slår personlige rekorder

Min krop sov jo nærmest endnu. Nu fik jeg prøvet det og dét bliver nok aldrig til en vane, men det er en mulighed, hvis jeg slet ikke kan nå det om eftermiddagen/aftenen.

Må jo nok konstatere, at jeg møder Alt for tidligt på arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Maria-s

Det er fandme sejt gået. Klap på skulderen til dig!

Anmeld

5. juni 2013

Malene76

Kloster skriver:

Jeps... Det var hvad jeg gjorde i dag. Har ikke så meget tid i dag, manden er stadig i Tyskland og jeg vil jo virkelig gerne holde mit ½maraton program ved lige. Så jeg stillede vækkeren til kl 04.20.

Fandeme godt nok om natten!! Er vant til at stå op kl 5.20, så skulle lige have en times tid til at løbe på. Jeg møder kl 7 og har en ½ times kørsel til arb. Løb da også 7 km efter mit program, men det er godt nok ikke om morgenen, jeg slår personlige rekorder

Min krop sov jo nærmest endnu. Nu fik jeg prøvet det og dét bliver nok aldrig til en vane, men det er en mulighed, hvis jeg slet ikke kan nå det om eftermiddagen/aftenen.

Du er for sej. Godt gået.  

Kh Malene 

Anmeld

5. juni 2013

Rockertand

Kloster skriver:

Fucking sejt.
Ville ønske, at jeg havde den mulighed, men har ikke nogen til at være hos børnene.

Anmeld

5. juni 2013

Kloster

Takk tøser...

Det er også som om det er så lange siden, jeg løb i morges, at det ikke føles som om det har været i dag.

Er træt pga for lidt søvn, men ikke træt i ben og krop.

Er mega stolt af, jeg kom afsted, men det kommer jeg nok ikke til så tit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.