hej hej
jeg kan ikke helt finde ud af hvor jeg skal være henne...men nu får I den her, til dem der stadig læser med.
jeg fik taget lige præcis 0 billeder til bryllupsfesten i Thisted for nogle uger siden og det skyldes ene og alene det faktum, at jeg var godt snaldret efter velkomstdrinken...hm! så tænkte jeg "nej nej, det kan ikke passe, jeg skulle jo DRIKKE idag" og så tog jeg et glas rødvin til forretten...og så var jeg godt lakket til. så allerede inden selve middagen sad jeg og bællede vand i håb om at slå alkoholrusen ned. det gik fint, men man blir lidt underlig i hovedet bagefter! men men...min svigerinde kender mig tydeligvis bedre end jeg tror, så hun havde naturligvis fyldt køleskabet med cider, så jeg kom hurtigt op i gear igen og det var bare meget lettere at styre med cider, så jeg havde sådan en konstant rus der aldrig blev træls

til gengæld sad vi med de to store niecer og den store nevø på hendholdsvis 20, 20 og 23 og så spør de sødt, om de skal kalde mig tante? ach nein! jeg er 5 (!!!) år ældre end min nevø, og føler mig tudsegammel når de kalder mig tante. dog blev jeg en lille smule glad, for jeg følte mig jo helt som et rigtigt medlem af familien da de spurgte.
siden sidst har vi også været en tur i købehavn og besøge min niece Carla. altså. jeg elsker hende fandme meget. jeg kan vitterligt side og tude over hendes manglende selskab og frøkenen er knap 2 år! min søster havde øvet hende i at sige Trine, hvilket var blevet til tiiiiin da jeg ankom, men var blevet til et rigtigt Trine, da jeg tog afsted 3 dage senere og der blev peget på mig uden tøven, når der blev spurgt hvem moster var (dette på trods af, at der er en anden moster også), så jeg er bare PAVEstolt. Søren har ikke rigtigt kunne forholde sig til Carla, men da hun stod og genert kiggede på ham en morgen og sagde "Sø'en" så blev han bare heeeeelt vildt rørt. altså med tårer i øjnene og alt muligt og hver gang han gik forbi hende resten af weekenden, blev hun lige aet af verdens største hånd henover hovedet

jeg er jo ikke i behandling lige nu, og føj hvor er jeg glad for at slippe for hormonhelvedet i denne varme! jeg er faktisk også rigtig glad for at slippe for stressen omkring behandling og vi nyder bare sommeren og hinanden og huset og haven og katten og skoven.
men min cyklus er fuldkommen hen i vejret. jeg begyndte at pletbløde en uge før forventet menstruation, det fortsatte i 8 dage. så havde jeg en hel dag uden noget og SÅ kom styrtblødningen som indebar 9 skift af natbind på en enkelt dag (ikke iberegnet nattens skift!!). virkelig lex. det varede i 3 dage og så sluttede menstruationen - endelig! straks kastede vi os over hinanden og havde virkelig virkelig fremragende sex (ja, sorry, men for satan det var godt) og da jeg kom ned på toilettet bagefter
styrtblødte jeg bare. igen! det fortsatte resten af dagen og natten og først idag er jeg helt fri. jeg er såååååå træt af blod!!
doktoren på klinikken sir det er heeelt normalt, men jeg skal alligevel ind til en scanning den 29.. mest fordi jeg syntes det er idiotisk at starte ny behandling hvis der vitterligt ER noget galt - hvilket jeg hele tiden bilder mig selv ind, der er...
forresten...hvis der var nogen der hørte P3 imorges, det der "er vi der snart" program, så var det miiiiin familie der var med

jonas er min kære kære svoger og jeg er hans kloge svigerinde, der blev hjemme fra familieferien