1 uge gammel i dag !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Mink

Juliekp skriver:

Jaaaa er det ikke rigtigt??? STOP tiden!  Nicoline er 5 måneder 

But but but, so cute! Han får lige et forsigtigt møs på panden hehe 

Jo du har fuldstændig ret !! og nu kan jeg VIRKELIG følge dig i at tiden går for hurtigt !!! ih altså !!

Men altså når jeg kigger på Nicoline den lille solstråle  så glæder jeg mig da helt sikkert også til at Isak når den alder .. for hold op hvor sker der bare meget, de får mere udtryk og personlighed !!!  de ligner ikke "bare" en baby længere ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

1990h

Akmese skriver:

Og vil i være så venlige at stoppe tiden ???

Nå men i hvert fald skal i lige ha et billede af min lille Isak 1 uge gammel !

Go fridag til alle

han er simpelthen for skøn

Anmeld

5. juni 2013

Babydrøm

Akmese skriver:

Go fridag til alle

Hvor er han sød

Anmeld

5. juni 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Jo du har fuldstændig ret !! og nu kan jeg VIRKELIG følge dig i at tiden går for hurtigt !!! ih altså !!

Men altså når jeg kigger på Nicoline den lille solstråle  så glæder jeg mig da helt sikkert også til at Isak når den alder .. for hold op hvor sker der bare meget, de får mere udtryk og personlighed !!!  de ligner ikke "bare" en baby længere ....

Ja og inden du får set dig om er han en måned, puha  

Nyd og sæt pris på den tid hvor de er så hjælpløse og små  Savner nogle gange at Nicoline ligger og putter i mine arme og sådan, selvom jeg også elsker denne tid rigtig meget!! 

Lige præcis!! Glæder mig godt nok også til han blir et par måneder og får nogle rigtig ansigt udtryk, smiler bevidst og får sin egen personlighed - blir spændende at se om han ligner mor eller far

Anmeld

5. juni 2013

1234rj

Akmese skriver:

Go fridag til alle

Hvor er han dog en lækker lille en 

Anmeld

5. juni 2013

Mink

1990h skriver:

han er simpelthen for skøn

Tusind tak !

Anmeld

5. juni 2013

Mink

AnnL skriver:

Hvor er han sød

Tusind tak !!

Anmeld

5. juni 2013

Mink

1234rj skriver:

Hvor er han dog en lækker lille en 

Mange tak !

Anmeld

5. juni 2013

Mink

Juliekp skriver:

Ja og inden du får set dig om er han en måned, puha  

Nyd og sæt pris på den tid hvor de er så hjælpløse og små  Savner nogle gange at Nicoline ligger og putter i mine arme og sådan, selvom jeg også elsker denne tid rigtig meget!! 

Lige præcis!! Glæder mig godt nok også til han blir et par måneder og får nogle rigtig ansigt udtryk, smiler bevidst og får sin egen personlighed - blir spændende at se om han ligner mor eller far

Ja hver sin tid, har hver sin charme tror jeg ! men jo den afhængighed de har her i starten synes jeg bare er helt speciel ... man er bare så forbundet til hinanden  Kan godt huske du fortalte at Nicoline ikke gider putte mere, det er da også lidt tidligt... selvstændig lille dame !

Ja lige nu synes jeg han er et ret godt mix af os begge to ...

Anmeld

6. juni 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Ja hver sin tid, har hver sin charme tror jeg ! men jo den afhængighed de har her i starten synes jeg bare er helt speciel ... man er bare så forbundet til hinanden  Kan godt huske du fortalte at Nicoline ikke gider putte mere, det er da også lidt tidligt... selvstændig lille dame !

Ja lige nu synes jeg han er et ret godt mix af os begge to ...

Ja lige præcis, det har du ret i  Og det er bare så dejligt med den nær kontakt man får. 

Ja hun er i den grad en bestemt lille dame! Og hvor mon hun har det fra  

Men i de her dage er hun i tigerspring + 38,7 i feber Så hun er meget mor-syg, hvilket er lidt hyggeligt. Men stakkels lille nuls altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.