Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med hende! Håber I er ovenpå igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DKTiha skriver: Jeg har den 6.6.13 kl 06.44 fået min prinsesse i armene dog ved ALUT kejsersnit
Jeg har den 6.6.13 kl 06.44 fået min prinsesse i armene dog ved ALUT kejsersnit
Stort tillykke!
Moma skriver: Stort tillykke med hende! Håber I er ovenpå igen
DKTiha skriver: Ja så nåede jeg til uge 40 hvor jeg under hele graviditeten har fået at vide at jeg ville da føde i uge 35 men det skete ikke .. Lille pigen er stædig jeg har tilgengæld haft små veer/kraftige uregelmæssige veer siden søndag og de har haft udvidet mig 3 cm og siden søndag har jeg bare haft alle disse irriterende veer som bare ikke vil tage til i styrke nogen gode fif ? Slimprop er gået og har haft megen tegnblødning .. Har været på gåture ordnet have sovet i badekaret mens jeg nød vandet hvilet ENORMT men intet vil rigtig give kroppen lov til at komme igang og jeg er så trist nu for vil da gerne se min lille prinsesse ..Nå men her er forhåbenligt det sidste billed som er taget igår aftes (:
Ja så nåede jeg til uge 40 hvor jeg under hele graviditeten har fået at vide at jeg ville da føde i uge 35 men det skete ikke .. Lille pigen er stædig jeg har tilgengæld haft små veer/kraftige uregelmæssige veer siden søndag og de har haft udvidet mig 3 cm og siden søndag har jeg bare haft alle disse irriterende veer som bare ikke vil tage til i styrke nogen gode fif ? Slimprop er gået og har haft megen tegnblødning .. Har været på gåture ordnet have sovet i badekaret mens jeg nød vandet hvilet ENORMT men intet vil rigtig give kroppen lov til at komme igang og jeg er så trist nu for vil da gerne se min lille prinsesse ..Nå men her er forhåbenligt det sidste billed som er taget igår aftes (:
Super godt billed! Sender en masse ve støv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128