jeg ringede grædende til min mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Milka

...og sagde: du må hjælpe mig, jeg kan bare ikke klare mere gråd! bøtterne har bare været så utilfredse og det bliver kun værre af at jeg prøver at få pakket ud og komme på plads, jeg har været for fraværende, tror jeg, og det hjælper ikke når de i forvejen er kede af varmen og kede af at være i et fremmed sted.

min mor sagde: tag dig et par dage til at komme på plads, så skal jeg nok passe pigerne. 20 minutter senere stod vi hjemme hos hende. gal hvor har jeg manglet det i korsør!

på trods af at jeg fik lidt luft har jeg haft en rigtig lortedag. formåede at vælte en motherfucker af en reol så hele nabolaget rystede. så blev alt mit vasketøj vådt af en ordentlig regnskylle. senere måtte jeg gå hjem uden mine madindkøb til hele den næste uge da jeg opdagede i køen i føtex at jeg ikke havde mit dankort med (det lå hjemme ved siden af computeren). fedt!

nå. nu vil jeg gå ned og ta toget hjem til min mor og mine bøtter. håber jeg kan komme af med min surhed, min træthed og min hovedpine undervejs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

Bondepigen

Øv hvor surt.  Sådanne dage kender jeg kun alt for godt. Glemmer ofte min pung...hmm. Og i dag, da jeg havde allermest travlt væltede jeg cola ud over en masse vigtige papirer... øv.

Men hvor er det godt, du er flyttet tættere på din mor, så du kan få lidt aflastning!! Hun er sikkert osse vild efter at have dem...

Sørg nu for at få nok at drikke selv om du har travlt, så du ikke dehydrerer... 

Håber du får en god aften  

Anmeld

6. juli 2009

Dictes mor

Æv sikke en dag, hva! Alt er da vist gået galt for dig i dag. Men gud hvor må det være dejligt at komme tæt på din mor igen, så du kan få lidt hjælp. Også selvom alting så går galt, når du får lidt fred og tid. Jeg håber, at dagen imorgen bliver bedre, så du kan få alt på plads i jeres nye rede

Anmeld

6. juli 2009

Ida.

Milka skriver:

...og sagde: du må hjælpe mig, jeg kan bare ikke klare mere gråd! bøtterne har bare været så utilfredse og det bliver kun værre af at jeg prøver at få pakket ud og komme på plads, jeg har været for fraværende, tror jeg, og det hjælper ikke når de i forvejen er kede af varmen og kede af at være i et fremmed sted.

min mor sagde: tag dig et par dage til at komme på plads, så skal jeg nok passe pigerne. 20 minutter senere stod vi hjemme hos hende. gal hvor har jeg manglet det i korsør!

på trods af at jeg fik lidt luft har jeg haft en rigtig lortedag. formåede at vælte en motherfucker af en reol så hele nabolaget rystede. så blev alt mit vasketøj vådt af en ordentlig regnskylle. senere måtte jeg gå hjem uden mine madindkøb til hele den næste uge da jeg opdagede i køen i føtex at jeg ikke havde mit dankort med (det lå hjemme ved siden af computeren). fedt!

nå. nu vil jeg gå ned og ta toget hjem til min mor og mine bøtter. håber jeg kan komme af med min surhed, min træthed og min hovedpine undervejs.

ØV hvor en dag....!! Riv den ud af kalenderen og dit hovede og start på en frisk imorgen!! Håber du får dig en god nats søvn, så du kan starte imorgen med nyt mod og energi

Og hvor må det være skønt endelig at have en hjælpende hånd inden for overskuelig rækkevidde!!

/Ida

Anmeld

6. juli 2009

JustAnotherName

Puha ...en af DE dage!! 

Sender et kram. Og er sikker på at det hele ser meget lysere ud imorgen

Anmeld

6. juli 2009

TbCp

FU** en LOR** dag!!!
Så skal jeg vist ikke brokke mig over min længere.

Så kan dagen imorgen da kun blive bedre!

Anmeld

6. juli 2009

oo

det er lidt som om der har været kollektiv lortedag for en del af os idag! hvor syret...

men ih hvor godt at moren er så tæt på nu, også selvom du får fnidder af hende til tider (det SKAL man få af sin mor, sådan er reglerne!).
de bøtter blir helt sikkert glade igen når de opdager hvor fedt et sted de bor nu

Anmeld

6. juli 2009

Ni-ko-li-ne

møg dag!!

så nu kan det kun blive bedre søde!

Anmeld

6. juli 2009

supertrunte30

Øv øv...hader de dage hvor man får det "forkerte ben ud af sengen".

Jeg har selv haft en lille syg trunte hjemme  i slutningen af sidste uge og her i weekenden...Fra de er syge til de er raske, har de åbenbart en masse krudt de skal have brændt af, så de er alle vegne...det jeg egentlig vil frem til er, at jeg har kun 1 barn og er ikke alenemor, og du har 2. Kan udemærket godt forstå at du synes det er hårdt og synes egentlig ikke jeg har noget at brokke mig over...Men det hele bliver heldigvis nemmere med tiden.

Efter at have læst mange (hvis ikke dem alle) af dine indlæg, synes jeg bare du er super sej og er mor til UG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.