...og sagde: du må hjælpe mig, jeg kan bare ikke klare mere gråd! bøtterne har bare været så utilfredse og det bliver kun værre af at jeg prøver at få pakket ud og komme på plads, jeg har været for fraværende, tror jeg, og det hjælper ikke når de i forvejen er kede af varmen og kede af at være i et fremmed sted.
min mor sagde: tag dig et par dage til at komme på plads, så skal jeg nok passe pigerne. 20 minutter senere stod vi hjemme hos hende. gal hvor har jeg manglet det i korsør!
på trods af at jeg fik lidt luft har jeg haft en rigtig lortedag. formåede at vælte en motherfucker af en reol så hele nabolaget rystede. så blev alt mit vasketøj vådt af en ordentlig regnskylle. senere måtte jeg gå hjem uden mine madindkøb til hele den næste uge da jeg opdagede i køen i føtex at jeg ikke havde mit dankort med (det lå hjemme ved siden af computeren). fedt!
nå. nu vil jeg gå ned og ta toget hjem til min mor og mine bøtter. håber jeg kan komme af med min surhed, min træthed og min hovedpine undervejs.
Anmeld