Anbefal en bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.175 visninger
11 svar
1 synes godt om
5. juni 2013

DenLykkelige2013

Manden og jeg skal i sommerhus med noget af min familie om nogle uger, og vi har snakket om at vi godt kunne tænke os en bæresele til at kunne have lille manden i hvis vi skal på ture så vi ikke behøver at have ham på armen, han vil være knap 8 uger når vi skal af sted 

Men synes godt nok at det er noget af en jungle at finde rundt i, så hvilken en vil i anbefale, og hvorfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

DenLykkelige2013

Og ville i købe en brugt eller en ny? 

Anmeld

5. juni 2013

merethe

Profilbillede for merethe
DenLykkelige2013 skriver:

Manden og jeg skal i sommerhus med noget af min familie om nogle uger, og vi har snakket om at vi godt kunne tænke os en bæresele til at kunne have lille manden i hvis vi skal på ture så vi ikke behøver at have ham på armen, han vil være knap 8 uger når vi skal af sted 

Men synes godt nok at det er noget af en jungle at finde rundt i, så hvilken en vil i anbefale, og hvorfor? 

Jeg har en baby bjørn bæresele og jeg vil IKKE anbefale den. Jeg ville nok mere kigge efter en slynge.

Anmeld

5. juni 2013

Fleur07

Jeg har en strækvikle og den har jeg været super glad for. Vil klar anbefale. 

Anmeld

5. juni 2013

Michala

Jeg købte både en ringslynge og en Manduca bæresele. Ringslyngen kan jeg slet ikke anbefale! Men Manducaen er god, og den bruger jeg allerede meget nu til vores mindste på knap 3 uger. Den skulle også være mere ergonomisk korrekt end mange andre bæreseler, så som Babybjørn, da den også støtter under numse og lår, og dermed ikke lader dem hænge i underlivet.

Anmeld

5. juni 2013

mommy1991

Slynger.dk har halv pris på deres Jeg har fået anbefalet koalaviklen

Anmeld

5. juni 2013

LilleChelle

Til en så lille en, vil jeg klart anbefale strækviklen. Den bindes inden baby bliver sat ned i den, og den er SÅ komfortabel for dig og baby, da baby sidder ergonomisk korrekt i den, er tæt opsluttet og for dit vedkommende, så er vægten ligelidt fordelt over hele ryg og skulder, i stedet for kun 5-10 cm. stykke på skuldrene. 

Hvis du er mere til klik - så er manducaen eller beco'en klart at anbefale. Hold dog langt væk fra ALT der hedder Babybjörn. Ergobaby og bondolino er også ergonomsike. www.abeunger.dk har bondolinoen sat ned til 399, pga. ophør. Den er lavet af viklestof og skal bindes. Men den er lavet som en sele  

Men igen - til den helt lille, vil jeg klart anbefale strækviklen. 
Og når de bliver en 5 måneder, kan man gå over til selen hvis det er det man er mere til. Men baby er bedre støttet i strækviklen Og det er ikke svært. 5 forsøg så er du sikker i bindingen af den  

Anmeld

6. juni 2013

DenLykkelige2013

Tak for svar allesammen. Det bliver en bæresele, for gider ikke alt det der slynge og vikle 

Anmeld

6. juni 2013

Tona

Jeg har en mai tai slynge og den er jeg superglad for. Den kan bruges af alle aldre børn og indtil barnet slet ikke skal bæres mere. Barnet kan sidde i mange forskellige stillinger og både på maven og ryggen (alt efter alder).

Anmeld

18. juni 2013

Vega

vi har en ergobaby og har været super glade for den.. 

her sidder baby i ergonomisk sidestilling og man kan få 3-4 forskellige varianter afhængig af hvilket behov man har. 

Hos livrig.dk er de super søde til at hjælpe og forklare fordelel ulemper ved de forskellige.. de har selv børn og har prøvet alle modeller. Jeg var selv rigtig meget i tvivl.. og har også haft en babybjørn men fik så en ergo baby til barnedåb, som vi har været rigtig glade for :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.