Plukke veer eller veer?? Har du prøvet det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
10 svar
2 synes godt om
4. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 31+, og døjer meget med plukkeveer.

Her til aften har jeg bare ligget på sofaen, og blevet ramt af den ene plukvee efter den anden.. Er begyndt at føle mig stakåndet, har følelsen af at noget trykker på mine lunger når de kommer, er det normalt? Det går væk samtidig med plukkeveen, men er selvfølgelig meget ubehageligt.. Er det bare sådan en plukke ve er??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

M&N

Anonym skriver:

Her til aften har jeg bare ligget på sofaen, og blevet ramt af den ene plukvee efter den anden.. Er begyndt at føle mig stakåndet, har følelsen af at noget trykker på mine lunger når de kommer, er det normalt? Det går væk samtidig med plukkeveen, men er selvfølgelig meget ubehageligt.. Er det bare sådan en plukke ve er??

Ja.. Altså. Jeg havde ikke oplevet plukveer i hele graviditeten, de dukkede op en uge inden jeg fødte. Kan love for hele min mave spændte og alt pressede - nogen gange kunne jeg få det helt dårligt.

Anmeld

4. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

Er du blevet tjekket for blærebetændelse

Anmeld

4. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Veer føles ikke ens for alle, og mængden af plukveer er heller ikke ens. Så det er svært at svare på  

har du været meget aktiv idag eller stresset? Det kan godt tricke plukveerne ekstra meget. 

Hvis de bliver ved over et par timer, med at være mange og kraftigere end du ellers har oplevet, så ring til fødegangen og hør om de synes du skal komme ind til et tjek

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

Har lige læst at åndenød under plukkeveer skulle være normalt, men derfor er det dælme ubehageligt alligevel..

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Er du blevet tjekket for blærebetændelse

Ja, det har jeg næsten lige haft

Anmeld

4. juni 2013

anynom

Med min egen baggrund så vil jeg til enhver tid sige, at man skal kontakte fødegangen hvis man har bare den mindste fornemmelse af, at noget er galt. Hellere føle sig lidt pjattet når der ikke er noget end føle sig total dum fordi det går galt

Anmeld

4. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

Ja, det har jeg næsten lige haft

Har du afleveret en kontrol urin?? Jeg havde blærebetændelse lige oven i hinanden

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Har du afleveret en kontrol urin?? Jeg havde blærebetændelse lige oven i hinanden

Nej det har jeg ikke Skal til lægen den 10, til 3 lægebesøg, men det kunne være jeg lige skulle smutte derop i deres akuttid i morgen Tak for svar..

Anmeld

4. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke Skal til lægen den 10, til 3 lægebesøg, men det kunne være jeg lige skulle smutte derop i deres akuttid i morgen Tak for svar..

Ja ville ikke vente til den 10... 

Jeg fik en 5 dages kur og 2 dage senere startede jeg på en 7 dages kur-altså pinicilinkur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.