25+2 - lillefisen 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
6 svar
6 synes godt om
4. juni 2013

Clisolka

Hold da op der sker meget lige nu omkring disse uger  Indtil videre har jeg kun kunnet mærke lillebror sparke nedad, men det har i din grad ændret sig - nu kan Bella mærke med på mors mave og mærke baby sparke  Den anden dag stod hun og kiggede på mig mens vi ventede på elevatoren, kiggede op på mig og sagde "mor, stor mave" 

I går var jeg til 2. graviditetsundersøgelse hos egen læge - alt var fint foruden en 4. omgang blærebetændelse. 

Om 14 dage skal jeg scannes igen, glæder mig til at titte ind til lillefisen igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Louise H.

Din mave er bare SÅ fin

Anmeld

4. juni 2013

Maja88

Den vokser til

Anmeld

4. juni 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

Hold da op der sker meget lige nu omkring disse uger  Indtil videre har jeg kun kunnet mærke lillebror sparke nedad, men det har i din grad ændret sig - nu kan Bella mærke med på mors mave og mærke baby sparke  Den anden dag stod hun og kiggede på mig mens vi ventede på elevatoren, kiggede op på mig og sagde "mor, stor mave" 

I går var jeg til 2. graviditetsundersøgelse hos egen læge - alt var fint foruden en 4. omgang blærebetændelse. 

Om 14 dage skal jeg scannes igen, glæder mig til at titte ind til lillefisen igen 

Nej hvor er den bare flot og rund smuk smuk smuk

Anmeld

4. juni 2013

Clisolka

Louise :-) skriver:

Din mave er bare SÅ fin

Thanks sweety 

Anmeld

4. juni 2013

Clisolka

Maja88 skriver:

Den vokser til

Haha ja der er godt nok sket noget de sidste 3-4 uger 

Anmeld

4. juni 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

Nej hvor er den bare flot og rund smuk smuk smuk

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.