Mine ben føles som cement!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
2 svar
4 synes godt om
4. juni 2013

EnSødMor

Ja det er lige hvad de gør....  

Jeg er startet i Fitness-World idag, efter en måneds pause, skal af med mine 8 kilo hurtigst muligt!  Så jeg er fuld af energi og springer på løbebåndet, løber så 20 min, styrketræner i 30 min og roer i 10 min.... Tager så hjem, henter datteren i dagpleje & vasker tøj i kælderen.. 3 maskiner ( vi bor på 2. sal) Så trapper det skal der til! 

Puha, så her sidder jeg med en god fornemmelse, fordi jeg har gjort noget godt, men føj hvor gør mine ben ondt!  Så en varmt fodbad er gjort klar, mens jeg sidder her på Baby.dk og nyder alle debatterne!

Ville intet med indlægget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Kloster

Åh hvor jeg kender det. Løb 10 km i går - et virkelig godt løb og havde gode ben i går, men fuck mine fødder var ødelagte. Total ømme og higede efter pleje og velvære.

Fik dem smurt ind i fed creme til natten og i dag er de fine igen. Får så grimme fødder af at løbe. Må pleje dem så godt jeg kan...

Anmeld

5. juni 2013

EnSødMor

Kloster skriver:

Åh hvor jeg kender det. Løb 10 km i går - et virkelig godt løb og havde gode ben i går, men fuck mine fødder var ødelagte. Total ømme og higede efter pleje og velvære.

Fik dem smurt ind i fed creme til natten og i dag er de fine igen. Får så grimme fødder af at løbe. Må pleje dem så godt jeg kan...

Sejt gået. Ja jeg tog noget af det der creme der går ind i musklerne og varmer, kan ikke huske hvad det hedder, det hjalp også.. & idag var der intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.