Hvilken farve? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.757 visninger
10 svar
3 synes godt om
4. juni 2013

Karla

Nu fik jeg lige et tip om, at koala viklen er sat ned, så den skal jeg have bestilt!
Men hvilken farve skal jeg vælge?
Vi kender endnu ikke kønnet på lille blyp, og vi vil gerne have en der er rimelig unisex, hvis nu den næste er af det modsatte køn
Jeg er selv mest hooked på den grønne med orange syninger, men ville den kunne bruges til en pige også?

http://www.slynger.dk/group.asp?group=7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Dot D

ja, det synes jeg helt sikkert, den kan... Jeg går nok heller ikke så meget op i "pige-drenge farver", jeg vælger det, jeg bedst kan lide

Den er rigtig fin, og BILLIG, kan godt forstå, du vil slå til nu

Anmeld

4. juni 2013

Karla

Dot D skriver:

ja, det synes jeg helt sikkert, den kan... Jeg går nok heller ikke så meget op i "pige-drenge farver", jeg vælger det, jeg bedst kan lide

Den er rigtig fin, og BILLIG, kan godt forstå, du vil slå til nu

Tak for svar
Nææ jeg går egentlig heller ikke så meget op i det med pige og drenge farver. Tror også det var derfor jeg faldt for den grønne først
Jeg tror bare jeg bestiller den, mens den stadig er der!

Anmeld

4. juni 2013

Dot D

Karla skriver:

Tak for svar
Nææ jeg går egentlig heller ikke så meget op i det med pige og drenge farver. Tror også det var derfor jeg faldt for den grønne først
Jeg tror bare jeg bestiller den, mens den stadig er der!

Det synes jeg lyder ganske fornuftigt

Anmeld

4. juni 2013

Kløver

Karla skriver:

Nu fik jeg lige et tip om, at koala viklen er sat ned, så den skal jeg have bestilt!
Vi kender endnu ikke kønnet på lille blyp, og vi vil gerne have en der er rimelig unisex, hvis nu den næste er af det modsatte køn
Jeg er selv mest hooked på den grønne med orange syninger, men ville den kunne bruges til en pige også?

Sagtens, synes den er flot

Vi har en mørkeblå og den eneste grund til jeg købte ny, var at den ikke var så god, og valgte netop koalaviklen dog i farven blomme, og den bliver brugt uanset om det er en dreng eller pige næste gang

Anmeld

4. juni 2013

Karla

Maja84 skriver:

Sagtens, synes den er flot

Vi har en mørkeblå og den eneste grund til jeg købte ny, var at den ikke var så god, og valgte netop koalaviklen dog i farven blomme, og den bliver brugt uanset om det er en dreng eller pige næste gang

Tak for svar
Jeg elsker farven grøn, og synes denne er rigtig fin har bestilt den nu, så den bliver brugt uanset om det er en lille pige eller en dreng vi får
Den blommefarvede er også super flot kan nok generelt bedst lide noget med lidt farve på

Anmeld

4. juni 2013

Kløver

Karla skriver:

Tak for svar
Jeg elsker farven grøn, og synes denne er rigtig fin har bestilt den nu, så den bliver brugt uanset om det er en lille pige eller en dreng vi får
Den blommefarvede er også super flot kan nok generelt bedst lide noget med lidt farve på

Ja synes de begge er super flotte og så tog jeg også mest den blommefarvede udfra hvad jeg ville have på

Anmeld

4. juni 2013

Karla

Maja84 skriver:

Ja synes de begge er super flotte og så tog jeg også mest den blommefarvede udfra hvad jeg ville have på

God idé
Babyen er jo nok også ligeglad

Anmeld

4. juni 2013

Kløver

God idé
Babyen er jo nok også ligeglad

Ja forhåbentligt  Vi har også genbrugt en del blåt til lillesøster og kombineret med lyserødt 

Anmeld

4. juni 2013

gonefishing

Karla skriver:

grøn!!! den er så fed.... har den selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.