hvor store er jeres maver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

anette4

er bare lidt nysgerrig efter om nogle af jer er begyndt at få mave på syntes det går lidt langsomt hos mig og var lige inde og se nogle mavebilleder herinde igår og syntes de ser meget store ud selvom de kun er omkring 13-15 uger henne. er det bare mig eller.........................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

matryoshka

Man kan slet ikke se det på min mave! Jeg har taget 3 kg på, og føler mig meget tung, og er faktisk holdt op med at gå i mine cowboybukser og andet stramt tøj. Men det ses ikke endnu - det føles bare sådan.  Jeg har altid haft lidt ekstra på maven, men er normalvægtig. Jeg synes at det er dejligt at ingen kan se det

Maja 13+5

Anmeld

7. juli 2009

anette4

hej det var da rart at vide at det ikke kun er mig der syntes det, jeg kan godt mærke at bukserne strammer men ikke noget særligt endnu

Anmeld

7. juli 2009

Hunhesten

anette4 skriver:

hej det var da rart at vide at det ikke kun er mig der syntes det, jeg kan godt mærke at bukserne strammer men ikke noget særligt endnu

Jeg føler mig kæmpe og det kan helt sikkert ses, ikke at jeg ser det mindste gravid ud men derimod noget tyk

Sådan er det vist bare når man har fået ædeflip de første mange uger... så må jeg jo trækkes med det i den anden ende.

Glæder mig til gengæld tl at se gravid ud frem for bare at være "fed"

Anmeld

7. juli 2009

SanneL

Jeg begynder så småt at bule ud (14+2) men kan stadig bare ses som om jeg har lagt mig lidt ud om livet... Kan stadig passe mit tøj

Anmeld

7. juli 2009

3rollinger

Her har det kunne ses laenge, men det er saa ogsaa 3. graviditet, saa de to foregaaende har skabt lidt plads til lillesoester eller lillebror.

Jeg gik relativt hurtig over til ventetoej, men havde jo saa ogsaa noget liggende. Og kan ikke rigtig have det strammer. om maven.

Maven har dog staaet paa standby i et stykke tid og vokser ikke lige nu. Nu venter den vist paa at babyen vokser lidt . Og det goer den jo rigtig hurtig.

Knus
Trine

Anmeld

7. juli 2009

anette4

det er min 4 graviditet så syntes egentligt også at det burde kunne ses men det kan man ikke men jeg kan mærke en lille bule når jeg ligger ned og så hvis jeg har meget stramme bukser på stammer det lidt, men nå det kommer jo og glæder mig da til at få mave på men det er da også hårdt når den der så stor at man føler sig som en elefant så jeg skal absolut nyde det lidt endnu at man ikke kan se det.

Anmeld

7. juli 2009

MaleneG

Hos mig er man også begyndt at kunne se det, jeans har jeg ikke haft kunne gå i, i nogle uger så alt hvad der er elastik i bliver taget på
Men skal snart ud at have købt nogle nye trøjer som kan nå ned om maven så jeg ikke skal gå og flashe hud hele tiden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2009

MaleneGærup

Må også snart opgive mine "normale" busker for de strammer alt for meget. Jeg kobte to par vente busker i går og er rigtig glad for at hvad dem på- dejligt at det ikke strammer.... har taget omkring to kilo på.
Malene 14+3 

Anmeld

8. juli 2009

Mullemus86

Hej..
Er nu 13+4 og min mave ligner faktisk ret meget din MaleneG.. Har allerede lånt noget ventebukser af min søster, som har en lille på 7mdr.. Mangler dog også bluser, der er lange nok, hehe.. Synes det er ret tidligt, men har faktisk kun taget 1½ - 2kg på..  Bare min mave der er helt oppustet..! Folk er begyndt at kigge lidt ekstra (Har hun bare taget på, eller mon hun er gravid-agtig)
Men, alligevel dejligt nok, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.