Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så var vi til endnu en scanning igår. 16+0. Det var en lille månede siden, at vi så dem sidst, så det var bare SÅ dejligt at se dem igen! Og hold da op hvor var der sket meget! De var blevet ret lange, 16½ cm Med små tykke maver
Alt var heldigvis som det skulle være. De var også lige store og trives super godt Lægerne er dog blevet i tvivl, om det er tveæggede tvillinger alligevel, da det lignede at de havde hver deres moderkage. Men det ville de kigge mere efter om 14 dage Der håber vi også på at få kønnet afvide. Spændende! Kan næsten ikke vente til at høre hvad der gemmer sig derinde
Lige et par billeder Den ene tvilling, der strak sig heelt vildt! Deres hoveder, og et par søde små fusser
God dag allesammen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fantastisk!!!!
Kan varmt anbefale at få to på én gang hehe
Malene84 skriver: Fantastisk!!!! Kan varmt anbefale at få to på én gang hehe
ja enig xD eller ved jeg ikke endnu. men jeg glæder mig også helt vildt. bliver dejlig med 2 små bebser <3
Rikke2404 skriver: Så var vi til endnu en scanning igår. 16+0. Det var en lille månede siden, at vi så dem sidst, så det var bare SÅ dejligt at se dem igen! Og hold da op hvor var der sket meget! De var blevet ret lange, 16½ cm Med små tykke maver Alt var heldigvis som det skulle være. De var også lige store og trives super godt Lægerne er dog blevet i tvivl, om det er tveæggede tvillinger alligevel, da det lignede at de havde hver deres moderkage. Men det ville de kigge mere efter om 14 dage Der håber vi også på at få kønnet afvide. Spændende! Kan næsten ikke vente til at høre hvad der gemmer sig derinde Lige et par billeder Den ene tvilling, der strak sig heelt vildt! Deres hoveder, og et par søde små fusser God dag allesammen!
og hvor er det altså bare nogle gode billeder
man bliver så ovenud lykkelig når man ser dem
DianaRJS skriver: og hvor er det altså bare nogle gode billeder man bliver så ovenud lykkelig når man ser dem
Ja de blev altså rigtig gode Og ja det kan jeg kun give dig ret i!
ej det da nogen gode billeder - synes tit det svært at se hvad der er hvad når det er tvillinger :p
sikke fantastiske billeder, og hvor er det så vildt der er 2 små guld
FrkZier skriver: ej det da nogen gode billeder - synes tit det svært at se hvad der er hvad når det er tvillinger :p
eeej synes jeg ikke
fik også 2 hammer gode billeder af mine i går til nf, faktisk næsten det samme, et hvor man kan se begges hoveder også en af hver..
Hvor fint
Glæd dig - det er fantastisk med tvillinger
Miss Church skriver: Hvor fint Glæd dig - det er fantastisk med tvillinger
Vi glæder os også helt vildt! Det er da lidt blæret at få to på én gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128