Min vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

l.kjoeller

Menne skriver:

Jeg er 14+4 og har allerede taget 3 kg på.. Er det ikke meget? Hvor meget havde I taget på omkring dette tidspunkt og hvor meget blev det til i alt?

det er helt forskelligt. jeg havde taget to kg på mener jeg- endte på 16 kg vægt øgning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

l.kjoeller

Menne skriver:

Jeg er selv overvægtig. Nok derfor det bekymrer mig.. Det er flot, at du ikke har taget mere på 

bare rolig. det skal nok rasle af bagefter

Anmeld

4. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er 18 + 1 i dag og har taget 6 kg på. (vejer 64 kg uden tøj)

Under min første graviditet tog jeg MEGET mere på.

Anmeld

4. juni 2013

Dulgretz

Menne skriver:

Jeg er 14+4 og har allerede taget 3 kg på.. Er det ikke meget? Hvor meget havde I taget på omkring dette tidspunkt og hvor meget blev det til i alt?

Jeg havde taget 3 kilo på til 8ugers tjek, endte med en vægtstigning på 34 kilo. Havde tabt 15 efter 3dage og efter 3uger var de næst 10 kilo forsvundet. Det var så også mest vand jeg havde taget på, men er stadigvæk overrasket over hvor hurtigt det er gået

spis sundt, og så skal det nok forsvinde igen  efterfølgende

Anmeld

4. juni 2013

Trekløver(:

Menne skriver:

Det er helt normalt. 

31+6 og min vægt siger + 10,2 kg

Anmeld

4. juni 2013

pcoramt

Menne skriver:

Jeg er selv overvægtig. Nok derfor det bekymrer mig.. Det er flot, at du ikke har taget mere på 

jeg tror jeg kan takke dansk vand for min forholdsvise lille vægtforøgelse.. jeg er blevet afhængig af det skidt men ingen kalorier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.