Gravid og eksamen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2013

pcoramt

Åh Gud jeg er så stresset.. Jeg skal op i 7 skriftlige eksaminer i år, den første i dag, men jeg aner ikke hvad den går ud på :/ jeg ved det er dansk og at der bliver 4 opgaver som vi kan vælge imellem, men jeg dur bare ikke til det der skriftlige møg! Min ryg er smadret på grund af en tung graviditet, synes godt nok ikke det er sjovt lige nu., frygter godt nok matematik og tysk eksamen der dnart kommer :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Lise

Pas på dig selv! Jeg var ret gravid da jeg var ved at afslutte min bachelor - havde fem eksamener, 1 bachelorprojekt og en ugeopgave, oveni at jeg købte hus og skulle flytte midt i det hele. Jeg blev så stresset, at jeg blødte konstant, og fik forbud mod at sidde op ordentligt på en stol fra uge 32 til 37, så jeg måtte ligge på ryggen og læse til eksamen. Det var ikke sjovt! 

Det er nok lidt sent for dig nu, men jeg fik dispensation til at få ekstra tid til mine skriftlige eksamener mens jeg var gravid. Fik min læge til at skrive at det havde jeg brug for, og vupti, så havde jeg fem timer i stedet for fire.. 

Held og lykkke med det hele 

Anmeld

4. juni 2013

l.kjoeller

pcoramt skriver:

Åh Gud jeg er så stresset.. Jeg skal op i 7 skriftlige eksaminer i år, den første i dag, men jeg aner ikke hvad den går ud på :/ jeg ved det er dansk og at der bliver 4 opgaver som vi kan vælge imellem, men jeg dur bare ikke til det der skriftlige møg! Min ryg er smadret på grund af en tung graviditet, synes godt nok ikke det er sjovt lige nu., frygter godt nok matematik og tysk eksamen der dnart kommer :O

det skal nok gå- babyerne sender positiv energi held og lykke

Anmeld

4. juni 2013

LilleChelle

Jeg var vel omtrent lige så langt henne, som dig da jeg gik til eksamen sidste år. Og det gik fint. Jeg har 9 eksamener på 5 uger, der var knald på. 

- Din dansk, er en skriftlig stil, hvor du skal besvarer nogle spørgsmål under den af de fire opgaver du vælger. 

Det skal nok gå det hele. Jeg blev student med halv stor mave Kan det blive bedre ? 

Anmeld

4. juni 2013

pcoramt

LilleChelle skriver:

Jeg var vel omtrent lige så langt henne, som dig da jeg gik til eksamen sidste år. Og det gik fint. Jeg har 9 eksamener på 5 uger, der var knald på. 

- Din dansk, er en skriftlig stil, hvor du skal besvarer nogle spørgsmål under den af de fire opgaver du vælger. 

Det skal nok gå det hele. Jeg blev student med halv stor mave Kan det blive bedre ? 

det gik, men puha det var en hård omgang.. jeg har kun 7 eksaminer i alt kan jeg se, troede faktisk det var 8 jeg ved bare ikke noget værre en skriftlige, vil meget hellere have mundtlige

Anmeld

4. juni 2013

LilleChelle

pcoramt skriver:

det gik, men puha det var en hård omgang.. jeg har kun 7 eksaminer i alt kan jeg se, troede faktisk det var 8 jeg ved bare ikke noget værre en skriftlige, vil meget hellere have mundtlige

Hehe :p 
Jeg var totalt modsat  
Jeg har 1 skriftlig ud af 9 eksamener. Og jeg hader mundtlige eksamener  

Men bare det gik  

Anmeld

4. juni 2013

DianaRJS

pcoramt skriver:

det skal nok gå

Jeg gik op til min sidste eksamen 3 dage før Sebastians termin i 2010 og fik min hue på

MEN var fanme også bange for jeg skulle gå i fødsel imens og havde jeg så næsten god grund til for gjorde jeg dagen efter

Anmeld

5. juni 2013

barelillemig

Det kender jeg, er 27 uger nu og har 4 skriftlige og 4 muntlige examier det er meget tungt og stressende, men det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.