Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleChelle skriver: HA HA HA HA :p - Ja, tænk sig - det er sku for dårligt det ikke hjælper at ændre placeringen
HA HA HA HA :p
- Ja, tænk sig - det er sku for dårligt det ikke hjælper at ændre placeringen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu har jeg siden Januar omlagt min kost. Jeg har f.eks. lagt bearnaisesovsen til højre i stedet for til venstre for pommes-fritterne Jeg har lagt min daglige jordbærkage både øverst, nederst, til højre og til venstre på tallerkenen i stedet for i midten. Ikke ét gram har jeg tabt. Det er en fis i en hornlygte!!! Tror ikke en skid på kostomlægning!!!!
Nu har jeg siden Januar omlagt min kost.
Ikke ét gram har jeg tabt. Det er en fis i en hornlygte!!! Tror ikke en skid på kostomlægning!!!!
hehe kostomlægning (hvis man tager det seriøst) virker helt sikkert men du fik da lige et smil på mine læber
Heidimed lea skriver: tror det hjælper hvis i lægger sovsen og jordbær kagen under tallerknen, og lægger en sten oven på den, hvor der står nix pille. det er ægte kostomlægning Heidi
tror det hjælper hvis i lægger sovsen og jordbær kagen under tallerknen, og lægger en sten oven på den, hvor der står nix pille.
det er ægte kostomlægning
Heidi
l.kjoeller skriver: hehe kostomlægning (hvis man tager det seriøst) virker helt sikkert men du fik da lige et smil på mine læber
Louise :-) skriver: Det er da også total nederen at alle siger kostomlægning virker... så ændrer man måden maden ligger på og hvad sker der? ikke en skid
Det er da også total nederen at alle siger kostomlægning virker... så ændrer man måden maden ligger på og hvad sker der? ikke en skid
Janni. skriver: Loooool..! Det er også lige én efter min humor
Loooool..! Det er også lige én efter min humor
Tauf skriver: Sort humor når det er bedst:-D:-D
Sort humor når det er bedst:-D:-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128