Clearblue - falsk positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juni 2013

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften indikerer - kan man overhovedet teste falsk positiv med en digital Clearblue (sådan en hvor der står "gravid" eller "ikke gravid" i feltet)

Jeg er på p-piller og har ikke misset nogen men testede positiv i dag med clearblue...

Er ikke på nogen former for hormoner eller medikamenter der kan have indflydelse på HCG...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

stm2812

Anonym skriver:

Ja, som overskriften indikerer - kan man overhovedet teste falsk positiv med en digital Clearblue (sådan en hvor der står "gravid" eller "ikke gravid" i feltet)

Jeg er på p-piller og har ikke misset nogen men testede positiv i dag med clearblue...

Er ikke på nogen former for hormoner eller medikamenter der kan have indflydelse på HCG...

Uden at vide det, så tror jeg at clearblue er en af de sikreste tests på markedet. Så jeg ville stole på den. Men har ikke nogen erfaring.

Anmeld

3. juni 2013

mommy1991

Altså umiddelbart nej. Testen vil jo kun vise positiv hvis der er hcg i urinen. Såvidt jeg ved er det mere normalt med falsk negativ end falsk positiv. Min søster blev gravid på P-piller.. 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Uden at vide det, så tror jeg at clearblue er en af de sikreste tests på markedet. Så jeg ville stole på den. Men har ikke nogen erfaring.

Tak for svar...jeg tror heller ikke man kan 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Altså umiddelbart nej. Testen vil jo kun vise positiv hvis der er hcg i urinen. Såvidt jeg ved er det mere normalt med falsk negativ end falsk positiv. Min søster blev gravid på P-piller.. 

Ja nemlig...tror du har ret.
Min søster blev også gravid på p-piller - vi er vist ret fertile i min familie 

Anmeld

3. juni 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Ja nemlig...tror du har ret.
Min søster blev også gravid på p-piller - vi er vist ret fertile i min familie 

Hehe, ja det lyder sådan Et lille forsigtigt tillykke med det 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Hehe, ja det lyder sådan Et lille forsigtigt tillykke med det 

Tak, hehe - det er jo slet ikke meningen og timingen stinker...men nu må vi se. Skal til lægen i morgen.

Anmeld

3. juni 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Tak, hehe - det er jo slet ikke meningen og timingen stinker...men nu må vi se. Skal til lægen i morgen.

Til dig og et ønske om at I gør hvad der passer jer bedst

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Til dig og et ønske om at I gør hvad der passer jer bedst

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.