hmm hvornår er det rette tidspunkt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
11 svar
4 synes godt om
3. juni 2013

DianaRJS

hmm jeg står i den situation at jeg ved MANGE fra min familie nok ikke synes om at jeg skal have flere børn... f.eks oldeforældrene og min bror...

men hvornår er det rette tidspunkt at melde ud af man er gravid i den situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

o1Mutte

DianaRJS skriver:

hmm jeg står i den situation at jeg ved MANGE fra min familie nok ikke synes om at jeg skal have flere børn... f.eks oldeforældrene og min bror...

men hvornår er det rette tidspunkt at melde ud af man er gravid i den situation?

Tror jeg ville vente til efter NF

Anmeld

3. juni 2013

DianaRJS

o1Mutte skriver:

Tror jeg ville vente til efter NF

har været til nf i dag...

men synes bar eikk ejeg magter at skulle diskutere med halvdelen af familien :/

Anmeld

3. juni 2013

baby012

Ville vente så længe som muligt, ventede selv til uge 21 første graviditet  

Anmeld

3. juni 2013

stm2812

DianaRJS skriver:

Skidt da med dem. du skal melde ud om det når du føler du er klar til at fortælle omverden det. 

efter nf er du selvfølgelig nogenlunde sikker på at alt er som det skal være og så kan du undgå unødig 'drama'. hvis nu der skulle være noget galt(7-9-13) 

men hvorfor skulle der dog det

Anmeld

3. juni 2013

lilledittemor

Det skal folk da slet ikke blande sig i

Tror jeg ville fortælle det efter NF.. og hvis de så ville diskutere eller være negative, så ville jeg nok pænt bede dem om at holde det for dem selv, da det ikke er deres beslutning.

Desuden.. hvordan kan man blive andet end glad for at der kommer babyer til verden?

Anmeld

3. juni 2013

DianaRJS

stm2812 skriver:

Skidt da med dem. du skal melde ud om det når du føler du er klar til at fortælle omverden det. 

efter nf er du selvfølgelig nogenlunde sikker på at alt er som det skal være og så kan du undgå unødig 'drama'. hvis nu der skulle være noget galt(7-9-13) 

men hvorfor skulle der dog det

jamen har jo 2 "små" børn i forvejen, blev gravid på pstav og et sprunget kondom -.- havde faktisk bestilt tid til abort MEN kunne bare ikke få mig selv til det, da jeg jo forvejen har 2 vidste jeg også godt hvad det var der var derinde... men derefter fandt vi så ud af det var tvillinger... så mange i min familie ser ned på det da jeg jo kun er 24 og "snart" mor til 4 med 2 forskellige mænd.... og jo kan sku nok godt forstå dem lidt på det plan, men stadig burde de sku bare støtte op om det...

men ja kan sku ikke rigtig skjule jeg er gravid mere har et mavebillede fra uge 12, og ligner min første + anden graviditet i uge 20

Anmeld

3. juni 2013

DianaRJS

Ditte_Marie skriver:

Det skal folk da slet ikke blande sig i

Tror jeg ville fortælle det efter NF.. og hvis de så ville diskutere eller være negative, så ville jeg nok pænt bede dem om at holde det for dem selv, da det ikke er deres beslutning.

Desuden.. hvordan kan man blive andet end glad for at der kommer babyer til verden?

har som sagt 2 drenge i forvejen, der intet har deres far at gøre, så tror også det er en af grundene til de tvivler på alting...

men ja jeg er jo også overnud lykkelig nu

men i beskeden lige over står der lidt mere

Anmeld

3. juni 2013

mommy1991

Jeg fortalte det omkring uge 6 til min nærmeste familie. Vi fortalte det til svigerfamilien omkring uge 9. Vores nærmeste venner uge 10. Resten af verden efter nakkefoldsscanningen uge 13  

Håber de bliver glade på dine vegne

Anmeld

3. juni 2013

stm2812

DianaRJS skriver:

jamen har jo 2 "små" børn i forvejen, blev gravid på pstav og et sprunget kondom -.- havde faktisk bestilt tid til abort MEN kunne bare ikke få mig selv til det, da jeg jo forvejen har 2 vidste jeg også godt hvad det var der var derinde... men derefter fandt vi så ud af det var tvillinger... så mange i min familie ser ned på det da jeg jo kun er 24 og "snart" mor til 4 med 2 forskellige mænd.... og jo kan sku nok godt forstå dem lidt på det plan, men stadig burde de sku bare støtte op om det...

men ja kan sku ikke rigtig skjule jeg er gravid mere har et mavebillede fra uge 12, og ligner min første + anden graviditet i uge 20

kan godt forstå dig. når det er familie er det rigtig svært hvis de går og har så negative tanker om en. Men du har jo vist at du er en skide sej og god mor, og det kan de ikke tage fra dig. Så må du bare prøve at ryste på hovedet af dem selvom det er svært.

og jo før det er sagt jo mindre skal du bekymre dig og tænke over hvad de nu vl sige til det og så kan du bruge tiden på at glæde dig til bebserne kommer. 

Iiiih tænk at have to små liv i mavsen. Jeg misunder dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.