sommervarme og 40 i feber...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Ni-ko-li-ne

ja som overskriften siger så har vi de sidste 4 dage brugt tiden på at få lille Nikoline til at have det så godt som muligt! stakkels lille pigen har haft feber... først tæt ved de 39, så lidt højere og til sidst 40 grader.... så måtte hun altså have lidt børnepanodil... feberen forsvandt...

alligevel var hun meget meget pylret... var ved vagtlægen igår aftes og der var noget væske i højre øre... :"ÅH NEJ!!!" tænkte jeg.... idag er hun så fuldstændig sat til på ryggen og brystet, hovet samt hals med store røde plamager.... til læge igen igen... væsken i øret er væk men det der udslæt ser ikke for godt ud! lille musen har nældefeber...så Nikoline får Clarityn mikstur i en uge og så skal vi evt. til børnelæge, da lægen synes der er mange problemer med hendes hud... stakkels lille MUS!!!

og det er ikke nemt at sove i varmen, men det er slet ikke nemt når Nikoline klynker hver anden time og bryder ud i meget ulykkelig gråd... øv altså! håber det bliver bedre nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

oo

øv hvor er det syndt for Nikoline! jeg håber godt nok at det er bedre om en uge, men ja, den varme er ret streng om natten
forresten - sikke en masse hug man kan få herinde, bare fordi man beder om kammertonen, hva??

Anmeld

6. juli 2009

Ni-ko-li-ne

tak søde.... ja det er noget møg! alt det eksem fis... vi slås stadig med børne eksem oveni!!!
 før jeg skrev indlægget vidste jeg på forhånd at det ikke ville falde i god jord... underligt kan folk godt finde ud af at fyre kritik af men de kan ikke finde ud af at svare på min forklaring... det må de om.... nu har jeg gjort hvad jeg kunne....

er du igang med hormoner lige nu? hvordan fungerer det her i varmen?

Anmeld

6. juli 2009

oo

ja, dem om det...

nej, jeg har "fri" lidt endnu...i hvert fald indtil august...jeg ved ikke helt om det også blir en frimåned eller hvad. men i hvert fald er min cyklus heeeeelt hen i vejret, så jeg skal op og scannes den 29. og så må vi se. de sir det er helt normalt, men jeg syntes ikk det er særlig sjovt og jeg syntes i hvert fald det er tåbeligt at gå igang med behandling, hvis der er noget galt derinde (hvilket jeg konstant bilder mig selv ind).

men jeg tror ikke det ville fungere særlig godt i varmen!! føj nej nej nej, jeg er faktisk helt glad for ikke at have hormoner i kroppen lige nu

Anmeld

6. juli 2009

Bondepigen

Årh lille pus da, og så i den varme .

Håber virkelig det snart bliver bedre med hendes hud. Det er da synd hun skal have så mange problemer med det. Det klør jo det skidt!!!

God bedring med hende!

Anmeld

6. juli 2009

Dictes mor

Åh lille pus altså. Det må også være hårdt i den varme, og så med eksem osv. Stakkels lille pige.

Forresten godt indlæg om kammertonen, det var modigt. Jeg har kun en gang begivet mig udenfor navelstrengstråden i et indlæg omkring rugemødre og adoption, hvor det endte med at Tjuhl blev fuldstændig misforstået i et af sine indlæg og sidenhen skældt ud over det ene og det andet, og jeg blev ked af de ting, der blev skrevet til hende, så jeg holder mig herinde nu. Ja jeg er måske for sårbar, jeg synes bare ikke om det, og så blev jeg gal på Tjuhls vejne. Hun har sgu ikke haft det nemt, så hende skal vi være søde ved! Nå men det er jo en helt anden historie.

Jeg håber, at den skønne lille frøken bliver bedre snart, og at hun vokser fra alt det eksemhalløj, det er da ikke til at have med at gøre.

Anmeld

6. juli 2009

oo

hvor er du sød, majastina ja, jeg blev også noget overrasket over udviklingen i den debat og nu er den starte forfra andre steder igen, så jeg har slet ikke lyst til at færdes i det samme forum som en vis frøken amerika-adoption moder theresa...sorry...

Anmeld

6. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl: du fortjener sgu osse lidt fri nu! og nej der er helt sikkert ikke noget galt! jeg forstår dog godt hvorfor og hvordan du overbeviser dig selv om det... hold op mand, det tog os kun 4 mdr. at blive gravide og det føltes som en evighed og jeg overvejede en milliard gange om der var noget galt med mig... og det er kun en brøkdel af de tanker du render rundt med... synes det er flot at du klarer det SÅ godt... og lige sådan med Camilla!! i har skisme ben i næsen de damer!!!!!

Majastina: læs lige ovenfor ikke og tak... jeg ønsker også bare at hun kunne blive fri for det skidt nu! og man bekymrer sig lidt ekstra når lægen mener hun har mange prob. med sin hud.... særligt fordi man prøver at finde "skylden" hos een selv... har man nu gjort det godt nok under graviditeten osv... øv!
hvordan går det hos jer? og med lille dejlige Molly?

bondepigen: ja det klør afsindigt... særligt det børneeksem... det er noget en hvis herre har opfundet!  håber snart det Clarityn virker så der kommer mere ro på...

Anmeld

7. juli 2009

oo

årh Karina, tak! du er så sød

Og så må man jo lige sige "likewise", du har IKKE gjort noget galt under graviditeten, det er IKKE din skyld at Nikoline har problemer med sin hud. Sådan er tingene bare en gang imellem uden at det er nogens skyld udover naturens. så gå ud og slå på et træ og råb lidt af darwin og så krydser vi fingre for at tingene ser bedre ud snart og at I kan få at vide mere præcist hvordan og hvorledes med lille Nikoline

Anmeld

7. juli 2009

Karo

Hvor er det dog synd for Nikoline Håber for både jeg og hende at hun snart er rask igen.

Den tråd om kammertonen har jeg ikke læst, og nu har i jo gjort mig nysgerig. Hvor ligger den hende om man må spørge??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.