Uge 34+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
4 svar
6 synes godt om
3. juni 2013

emsaroto

Så landede jeg da lige ind i uge 34+ .. Og jeg synes godt nok det gik hurtigt med en sunket mave!! 

Jeg har det stadig godt, og skal til jordemoder her næste tirsdag. Jeg tror baby melder ankomst en uges tid før termin  

Her er lige først et billede fra i dag også et billeder fra sidste gravuditets uge star, så må i jo lige se om i er enige i at maven er sunket en smule  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

mommy1991

emsaroto skriver:

Så landede jeg da lige ind i uge 34+ .. Og jeg synes godt nok det gik hurtigt med en sunket mave!! 

Jeg har det stadig godt, og skal til jordemoder her næste tirsdag. Jeg tror baby melder ankomst en uges tid før termin  

Her er lige først et billede fra i dag også et billeder fra sidste gravuditets uge star, så må i jo lige se om i er enige i at maven er sunket en smule  

Såååå fin og helt klart sunket  

Anmeld

3. juni 2013

emsaroto

emmagirl skriver:

Såååå fin og helt klart sunket  

Er spændt på om hun på tirsdag siger om baby sidder fast eller noget. Synes nemlig jeg har ret ondt dernede  

Anmeld

3. juni 2013

mommy1991

emsaroto skriver:

Er spændt på om hun på tirsdag siger om baby sidder fast eller noget. Synes nemlig jeg har ret ondt dernede  

Jeg tror h*n står fast Synes tit man hører at det er derfor maven synker Også spændende hvor stor h*n er nu  

Anmeld

3. juni 2013

emsaroto

emmagirl skriver:

Jeg tror h*n står fast Synes tit man hører at det er derfor maven synker Også spændende hvor stor h*n er nu  

Ja helt vildt!

er også super spændt på hvad vægten siger hehe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.