Hejsa søger råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej jeg er en Kvinde på 2o eller ja pige

men fylder 21 her snart, min forloved og jeg prøver at lave en baby.

min forloved er 27 fylder 28 her dn 22 juli 

vi troede jeg var gravid men min mens kom 2 dage forsinket så øv bøv ingen baby i denne omgang..

men hvornår er det så man har størst mulighed for at blive gravide? min mens startede dn 2 og skulle gerne slutte dn 9 eller 10 -.

og kan man gøre noget for at det sker i denne md eller ja ikke misforstå mig ..

ph tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

B&J

du har nemmest ved at blive gravid når du har din ægløsning, hvis du ikke ved hvornår den er så i gang med at teste så du kan finde ud af det

held og lykke

Anmeld

3. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej jeg er en Kvinde på 2o eller ja pige

men fylder 21 her snart, min forloved og jeg prøver at lave en baby.

min forloved er 27 fylder 28 her dn 22 juli 

vi troede jeg var gravid men min mens kom 2 dage forsinket så øv bøv ingen baby i denne omgang..

men hvornår er det så man har størst mulighed for at blive gravide? min mens startede dn 2 og skulle gerne slutte dn 9 eller 10 -.

og kan man gøre noget for at det sker i denne md eller ja ikke misforstå mig ..

ph tak for svar

Ud over ægløsningen så er det noget med at piger kan overleve 3-4 dage i kvindens underliv, mens drengene er hurtige men dør hurtigt.

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du har nemmest ved at blive gravid når du har din ægløsning, hvis du ikke ved hvornår den er så i gang med at teste så du kan finde ud af det

held og lykke

jamen kan ikke huske kom ægløsning ikke 1 uge efter mens eller?.. jeg plejer at få sådan noget helt hvidt slim i trusserne når jeg har æl :-). 

men min æl har haft snydt mig lidt fik fjernet hormon spiral for 3 uger siden nu og min mens er normal udover den var lidt forsinket. men det sære er har ikke haft tegn på mens? den kom bare lige pludselig mens jeg tissede føltes som en slags prop! 

også stikkede det i den ene side i underlivet og får kvalme /hovedpine af forskellige dufte men har mit mens...

jeg plejer bare at have voldsomme smerter har ingen smerte har bare døjet med kvalme 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Ud over ægløsningen så er det noget med at piger kan overleve 3-4 dage i kvindens underliv, mens drengene er hurtige men dør hurtigt.

tak for info 

Anmeld

3. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

jamen kan ikke huske kom ægløsning ikke 1 uge efter mens eller?.. jeg plejer at få sådan noget helt hvidt slim i trusserne når jeg har æl :-). 

men min æl har haft snydt mig lidt fik fjernet hormon spiral for 3 uger siden nu og min mens er normal udover den var lidt forsinket. men det sære er har ikke haft tegn på mens? den kom bare lige pludselig mens jeg tissede føltes som en slags prop! 

også stikkede det i den ene side i underlivet og får kvalme /hovedpine af forskellige dufte men har mit mens...

jeg plejer bare at have voldsomme smerter har ingen smerte har bare døjet med kvalme 

jamen nu har du også lige fået din spiral ud så kan der godt komme sjove mens... min var uregelmæssig i 3 mdr men blev dog gravid vi sagde til hinden vi bliver gravide når kroppen vil...

den kommer fra din mens slutter til du får den igen der imellem, men så længe din mens er uregelmæssig ja så er det svært...

men ja kroppen kan sagtens spille en et pus og flere gange fordi den gør tegn på mens....

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen nu har du også lige fået din spiral ud så kan der godt komme sjove mens... min var uregelmæssig i 3 mdr men blev dog gravid vi sagde til hinden vi bliver gravide når kroppen vil...

den kommer fra din mens slutter til du får den igen der imellem, men så længe din mens er uregelmæssig ja så er det svært...

men ja kroppen kan sagtens spille en et pus og flere gange fordi den gør tegn på mens....

har reglmæssig mens har haft siden spiral og mens spiral

det bare min æl der er lidt forvirrende --

forstår bare ikk mælk ud af bryster og kvalmen

Anmeld

3. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

har reglmæssig mens har haft siden spiral og mens spiral

det bare min æl der er lidt forvirrende --

forstår bare ikk mælk ud af bryster og kvalmen

okay vildt nok og det er den første det er tidligt med råmælk.... men ja gå op og snak med din læge så måske er du gravid...

ellers kan være dine hormoner går amok

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

okay vildt nok og det er den første det er tidligt med råmælk.... men ja gå op og snak med din læge så måske er du gravid...

ellers kan være dine hormoner går amok

har godt nok 1 barn i forvejen men fik stop piller mod mit mælk ..

og der har intet mælk været siden før nu :s,.

vil bare hellere vente til jeg tester positiv med læge

Anmeld

3. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

har godt nok 1 barn i forvejen men fik stop piller mod mit mælk ..

og der har intet mælk været siden før nu :s,.

vil bare hellere vente til jeg tester positiv med læge

god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.