Hvilken paraply klapvogn har i, og jeres erfaring :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.921 visninger
11 svar
5 synes godt om
3. juni 2013

Pinkrose

Hej

Jeg går rundt og overvejer at bytte emmaljunga klapvognen ud med en lidt bedre paraply klapvogn, en af dem med lidt bedre hjul og der kan ligge helt ned.

Min datter Sophia på 2,5 bruger meget lidt klapvognen , hun fortrække at gå/løbe og sover ikke til lur længere. Men selvfølgelig skal muligheden for at hun kan hvile sig være der.

Men føler det fjollet at have en så dyr klapvogn stående når vi måske max bruger den 2 gange om ugen.

Hvilken paraply klapvogn har i / har haft og hvad ville i anbefale, og måske hvad i ville mene jeg sku kigge efter og igen holde mig fra

Mange tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Tulle28

Vi har en Basson Travel og den er elendig! Den kører så dårligt Vi har lige købt en fra Chicco til omkring 1.000,- og den er SÅ meget bedre (og vistnok TÆNK testvinder), den kører rigtig godt og kan lægges helt ned. Kan varmt anbefales!

Anmeld

3. juni 2013

Pinkrose

Tulle28 skriver:

Vi har en Basson Travel og den er elendig! Den kører så dårligt Vi har lige købt en fra Chicco til omkring 1.000,- og den er SÅ meget bedre (og vistnok TÆNK testvinder), den kører rigtig godt og kan lægges helt ned. Kan varmt anbefales!

Har faktisk også kigget på den chicco eller hvad den hedder, syntes bare den ser meget ustabil ud i stellet ?

Anmeld

3. juni 2013

K&S

Denisep skriver:

Hej

Jeg går rundt og overvejer at bytte emmaljunga klapvognen ud med en lidt bedre paraply klapvogn, en af dem med lidt bedre hjul og der kan ligge helt ned.

Min datter Sophia på 2,5 bruger meget lidt klapvognen , hun fortrække at gå/løbe og sover ikke til lur længere. Men selvfølgelig skal muligheden for at hun kan hvile sig være der.

Men føler det fjollet at have en så dyr klapvogn stående når vi måske max bruger den 2 gange om ugen.

Hvilken paraply klapvogn har i / har haft og hvad ville i anbefale, og måske hvad i ville mene jeg sku kigge efter og igen holde mig fra

Mange tak for hjælpen

Vi har en Chicco Lite Way og vi er SUPER glade for den

Vi havde også en Emmaljunga (kombivogn), men købte Chicco´en til en ferie og vi har ikke brugt Emmaljungaen siden

Anmeld

3. juni 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har en chicco liteway til min søn på 2.6 år. Kan varmt anbefale den den er super god! 

Anmeld

3. juni 2013

Pinkrose

K&S skriver:

Vi har en Chicco Lite Way og vi er SUPER glade for den

Vi havde også en Emmaljunga (kombivogn), men købte Chicco´en til en ferie og vi har ikke brugt Emmaljungaen siden

Er den fin nok til hverdags brug ? Altså gå ture med ?

Er det dreje hjul og kan man låse den fast til en retning ?

Anmeld

3. juni 2013

Pinkrose

Aisha skriver:

Jeg har en chicco liteway til min søn på 2.6 år. Kan varmt anbefale den den er super god! 

Hvad med liggemålet i den ? Syntes ikk det er så langt ? Kan han ligge ordenligt og hvile? Og kan den der stykke der støtter benene komme op i ligge position ?

Undskyld de mange spørgsmål

Anmeld

3. juni 2013

K&S

Denisep skriver:

Er den fin nok til hverdags brug ? Altså gå ture med ?

Er det dreje hjul og kan man låse den fast til en retning ?

Vi bruger den ikke så tit, da Anton kører på løbecykel nu, men den er rigtig nem at køre med og manøvrere rundt - den har svingbare forhjul, men som også kan låses fast 

Den er nem at slå sammen og fylder ikke meget 

Jeg vil helt sikkert anbefale den 

Anmeld

3. juni 2013

isabellasmor

Denisep skriver:

Hvad med liggemålet i den ? Syntes ikk det er så langt ? Kan han ligge ordenligt og hvile? Og kan den der stykke der støtter benene komme op i ligge position ?

fodstøtten kan komme op.

liggemålet er ikke det længste, men isabella ligger fint i den . hun har sovet lur i den 1 gang, da vi var i zoo, og det gik helt fint 

jeg kan også varmt anbefale den, den er flot, praktisk, og kører godt  og så er den jo tænks test vinder, i 2012 mener jeg 

Anmeld

4. juni 2013

K&S

Denisep skriver:

Jeg mener liggemålet er ca. 90 cm - Anton fylder 3 til august og han ligger stadig fint i den og jo, fodstøtten kan komme op i vandret position

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.