Makeupspejl / sminkebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
2 svar
1 synes godt om
3. juni 2013

Chevro

Hej (:

Jeg får snart et ekstra værelse når vi flytter, og det skal bruges som damerum

Så vil høre om der er nogle der ved hvor man kan skaffe et super fedt/godt spejl med lys eller hvilket slags lys i bruger til jeres spejl hvor i ligger makeup Det skal ikke være et lille rundt et på fod, det skal være et rigtigt spejl

Og hvilke borde bruger i derunder evt? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

mn

Chevro skriver:

Hej (:

Jeg får snart et ekstra værelse når vi flytter, og det skal bruges som damerum

Så vil høre om der er nogle der ved hvor man kan skaffe et super fedt/godt spejl med lys eller hvilket slags lys i bruger til jeres spejl hvor i ligger makeup Det skal ikke være et lille rundt et på fod, det skal være et rigtigt spejl

Og hvilke borde bruger i derunder evt? (:

Jeg har bare købt et helt enkelt helkropsspejl fra idemøbler og så hængt en lampe i den her stil over:  http://www.lysmesteren.dk/da/Pendler/Loftslamper/expert/estima_2_spot_skinne_led/4043689905101.aspx

derudover har jeg så det lille sminkespejl på fod med lys i kanten og forstørrelsesspejl i, men jeg kan godt nok ikke finde ud af at sidde ned når jeg ordner sådan noget

Anmeld

3. juni 2013

Chevro

Mette N skriver:

Jeg har bare købt et helt enkelt helkropsspejl fra idemøbler og så hængt en lampe i den her stil over:  http://www.lysmesteren.dk/da/Pendler/Loftslamper/expert/estima_2_spot_skinne_led/4043689905101.aspx

derudover har jeg så det lille sminkespejl på fod med lys i kanten og forstørrelsesspejl i, men jeg kan godt nok ikke finde ud af at sidde ned når jeg ordner sådan noget

Jeg er heller ikke god til at sidde og lægge makeup! Men døjer med kronisk træthed, samt smerter og træthed i benene - så i forhold til udholdenhed, vil det gøre meget jeg lærte det! (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.