:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
6 svar
3 synes godt om
3. juni 2013

micha87

Hej Er der nogle af jer der kender køn? 

Eller har i en fornemmelse af hvad det bliver  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

grinny

Kender det ikke, men har to gange drømt at det blev en dreng , så det tror jeg

Min mor er også sikker på dreng

Anmeld

3. juni 2013

micha87

Med min første drømte jeg det blev en dreng og havde os en stærk fornemmelse, og det blev os en dreng. 

Denne gang har jeg drømt det bliver en pige og har os en fornemmelse, så nu må vi se, for det af vide d.15.6  

Anmeld

4. juni 2013

ms86

Jeg har en pige i forvejen, så fordi jeg har haft helt andre graviditetssymptomer og mere kvalme denne gang, kan jeg ikke lade være med at tænke på om det betyder at der er en dreng derinde.. Men der er stadig laaaang tid til spændingen udløses, for vi vil ikke have kønnet at vide på forhånd!

Anmeld

4. juni 2013

mrhl

Har hele tiden haft en stærk fornemmelse af at det er en pige... Og det har min kæreste egentlig også.... Men nu har han pludselig skiftet mening, og tror det er en dreng
Jeg tror stadig mest på at det er pige.... Men nu må vi se....
Går og leger lidt med tanken om at bestille en kønsscanning, for tror ikke jeg kan vente helt til MD med at få det af vide

Anmeld

4. juni 2013

micha87

spændende, jeg kan ikke vente og skal til kønsscanning d.15.6 glæder mig så meget 

Anmeld

5. juni 2013

Guldet

Har ikke rigtig haft nogen fornemmelse endnu hvad det bliver.. men bliver spændende.. vi venter til MD scanningen og for det afvide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.