Fars dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
9 svar
4 synes godt om
3. juni 2013

MMOGM

Nu er det jo fars dag på onsdag, og hvad har i tænkt jer at give jeres søde mænd? 

Selv var jeg meget i tvivl, indtil jeg fik denne fantastiske ide at købe fodcreme, fodsalt, rense salt til kroppen, og en ansigtsmaske, og lave det som en overraskelse til ham om aften, hvor jeg har tænkt mig at give ham hele turen, så han kan føle sig rigtig lækker 

Synes selv der er en genial ide hihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

gonefishing

Mikkala91 skriver:

Nu er det jo fars dag på onsdag, og hvad har i tænkt jer at give jeres søde mænd? 

Selv var jeg meget i tvivl, indtil jeg fik denne fantastiske ide at købe fodcreme, fodsalt, rense salt til kroppen, og en ansigtsmaske, og lave det som en overraskelse til ham om aften, hvor jeg har tænkt mig at give ham hele turen, så han kan føle sig rigtig lækker 

Sjovt. Jeg har tænkt mig det samme! han kunne virkelig godt bruge det!

Anmeld

3. juni 2013

Juliekp

Mikkala91 skriver:

Giver ham nul og nix hehe 

Anmeld

3. juni 2013

MMOGM

Flodkilling skriver:

Sjovt. Jeg har tænkt mig det samme! han kunne virkelig godt bruge det!

Hvor dejligt 

De har også brug for at blive forkælet en gang imellem hihi 

Anmeld

3. juni 2013

MMOGM

Juliekp skriver:

Giver ham nul og nix hehe 

Fik du ikke noget, eller går i bare ikke op i det? 

Anmeld

3. juni 2013

gonefishing

Mikkala91 skriver:

Hvor dejligt 

De har også brug for at blive forkælet en gang imellem hihi 

ja... og han ville helt klart sætte mere pris på det, end en brunch tur til hilton til 600kr! så den er meget nem og billig

Anmeld

3. juni 2013

MMOGM

Flodkilling skriver:

ja... og han ville helt klart sætte mere pris på det, end en brunch tur til hilton til 600kr! så den er meget nem og billig

Hehe ja! det er dejlig billigt 

Anmeld

3. juni 2013

Juliekp

Mikkala91 skriver:

Fik du ikke noget, eller går i bare ikke op i det? 

Jeg fik ikke noget, men er det ikke derfor. Vi har bare besluttet ikke at købe noget, før vores datter er gammel nok til at give en gave som virkelig er fra hende  

Går op i det og giver altid min mor og far gaver på mors- og fars dag.

Anmeld

3. juni 2013

Chevro

Mikkala91 skriver:

Min søster og jeg har købt en terassevarmer til vores egen far

Til min kæreste har jeg købt en grillstarter og en benz.hækkeklipper - da vi skal flytte om et par måneder, til et sted med endnu mere hæk

Vi får og giver store gaver i vores familie - såå det må vi føre videre

Anmeld

3. juni 2013

SjeBets

mine "fædre" får fra mig men hvad ved jeg ikke endnu, og jeg hjælper nok også ungerne med at finde noget til deres far, men jeg giver ikke noget til manden.  Men nu er vores unger også så store at de kan selv nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.