Til mit foerste besoeg hoa jordemoderen talte vi om "alt og ingenting" altsaa hvis jeg havde nogle spoergsmaal om alt muligt kunne jeg komme med dem der. Jeg havde bl.a. spoergsmaal om flyvning, da vi skulle paa ferie i USA.
Det gaelder om at laere jordemoderen at kende, i hvert fald hvis man er heldig og have den samme hele vejen (det er vi heldigvis)

.
Saa fik jeg gennemgaaet faktisk det samme som hos laegen, spisevaner, vitaminer, motion, vaegt. Hun maerkede mig paa maven og maalte at livmoderen havde den laengde den skulle. Hoerte ikke hjertelyd for det var for tidligt. Naa ja og saa skulle jeg tisse paa en af de der pinde, for at tjekke om sukkerindholdet var ok.
Saa talte vi om foedselsforberedelse og muligheden for at blive sat igang 1 uge foer tid, da vores graviditet ikke er helt almindelig.
Saa det er egentlig en slags laer hinanden at kende samt mulighed for uddybning af evt. spoergmaal.
Soerg for at have taenkt igennem hvad du har af ting du vil spoerge om, for det er altid nemmere at tale om person til person end over tlf.
God fornoejelse i morgen.
Trine
Anmeld