babytøj (56-74)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
596 visninger
3 svar
1 synes godt om
3. juni 2013

DianaRJS

ja er nok et ret tosset spørgsmål :i

men jeg søger babytøj i neutrale farver...

har været i samtlige butikker med børnetøj og tror MÅSKE jeg har kunnet finde 3 hele sæt tøj i neutrale farver :/ jeg venter tvillinger, og vi har valgt at vi ikke vil vide kønnene, og ALT jeg har fra mine andre 2 er blåt/grønt, da vi vidste det var drenge ...

så hvis nogen står inde med noget tøj de gerne vil sælge ud af så pllzzzzz kontakt mig lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Asta&Alfred

DianaRJS skriver:

ja er nok et ret tosset spørgsmål :i

men jeg søger babytøj i neutrale farver...

har været i samtlige butikker med børnetøj og tror MÅSKE jeg har kunnet finde 3 hele sæt tøj i neutrale farver :/ jeg venter tvillinger, og vi har valgt at vi ikke vil vide kønnene, og ALT jeg har fra mine andre 2 er blåt/grønt, da vi vidste det var drenge ...

så hvis nogen står inde med noget tøj de gerne vil sælge ud af så pllzzzzz kontakt mig lige

Det er også altid et hit, da det så kan sammensættes med hvad man nu end ellers får til de små.

I web-shoppen har vi mange forskellige modeller i neutrale farver. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du leder efter, men måske der er noget som kan bruges

Du kan jo tage et kig: www.astaogalfred.dk

Anmeld

3. juni 2013

DianaRJS

Asta&Alfred skriver:

Det er også altid et hit, da det så kan sammensættes med hvad man nu end ellers får til de små.

I web-shoppen har vi mange forskellige modeller i neutrale farver. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du leder efter, men måske der er noget som kan bruges

Du kan jo tage et kig: www.astaogalfred.dk

det vil jeg kigge på og tak

Anmeld

3. juni 2013

Asta&Alfred

DianaRJS skriver:

det vil jeg kigge på og tak

Det var skam så lidt:-)

Vi har lige kørt en kampange med 20 % rabat på alle modeller fra Joha, som sluttede her i weekenden. Hvis du skulle falde for noget fra Joha, får du selvfølgelig også 20 % rabat. Så fratrækker jeg det bare manuelt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.