når man får, og pludslig ik må få!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
2 svar
2 synes godt om
3. juni 2013

Anonym trådstarter

Kære brugere på baby.dk

mig og min kæreste stod i sidste måned og manglede penge til at kunne få betalt vores bil af på vægtafgift og forsikring da vi stod med en del regninger. Udover det var vi i gang med at få den solgt da vi behøvede en mindre bil.  Vi fik heldigvis 4000,- til bilen af svigermor hvis vi selv kom efter pengene og selvfølgelig arbejde dem af. Alt dette blev gjort, og vi fik oveni købet pengene. Uden at skulle skylde. MEN! nu hvor bilen er solgt, kommer pengene inden længe retur, og vi havde tænkt os at bruge dem på en anden mindre bil... & nu må vi ikke beholde dem???! jeg kunne forstå hvis pengene gik til noget forkert - men de vil forsat være til brug af bil, bare en mindre.. Men hun vil have dem igen, selvom de 4000,- var noget vi fik uden betingelser.. Dog arbejde dem af skulle vi, og blev holdt.. What to dooooo.. kan hun det? ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Kære brugere på baby.dk

mig og min kæreste stod i sidste måned og manglede penge til at kunne få betalt vores bil af på vægtafgift og forsikring da vi stod med en del regninger. Udover det var vi i gang med at få den solgt da vi behøvede en mindre bil.  Vi fik heldigvis 4000,- til bilen af svigermor hvis vi selv kom efter pengene og selvfølgelig arbejde dem af. Alt dette blev gjort, og vi fik oveni købet pengene. Uden at skulle skylde. MEN! nu hvor bilen er solgt, kommer pengene inden længe retur, og vi havde tænkt os at bruge dem på en anden mindre bil... & nu må vi ikke beholde dem???! jeg kunne forstå hvis pengene gik til noget forkert - men de vil forsat være til brug af bil, bare en mindre.. Men hun vil have dem igen, selvom de 4000,- var noget vi fik uden betingelser.. Dog arbejde dem af skulle vi, og blev holdt.. What to dooooo.. kan hun det? ???

Når det nu er svigermor - så er man jo nødt til at sige det med et smil, men hun kan da godt få de 4000 kr tilbage - når I har fået 4000 kr for det arbejde, I har gjort for hende, så byt i bare pengesedler

Anmeld

3. juni 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Kære brugere på baby.dk

Det er da lidt forvirrende, men som Rockertand skriver, så må I jo tage det med et smil og levere pengene tilbage.

Og husk på, det var pænt af hende at tilbyde dem til at begynde med.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.