Bakterie infektion 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Ox.

Hej piger ..

Jeg har tidligere skrevet et indlæg om at jeg ved mit sidste lægetjek havde fået en bakterie infektion som skulle under behandling da de ikke vidste hvad det var, siden det indlæg er der så sket mere.

Min læge var rigtig sød, og sagde jeg ikke skulle bekymre mig, jeg kom på pencillin kur, og var så afsted i fredags for at få tjekket op på hvordan det nu så ud i min krop.

Det viser sig så, at pencillin kuren, slet ikke har hjulpet, og bakterieinfektionen nu ligger højere i procent end før.

Jeg skal så nu til mere omfattende undersøgelse i morgen, hvor de vil tjekke det hele grundigt igennem, de siger så, at jeg ikke skal være bange, da jeg er så langt henne som jeg er, for så er hun stor nok til at vi kan få hende ud.

Men jeg må da indrømme, at jeg sidder og er rigtig nervøs, jeg ved ikke hvad det er for bakterier der er i min krop, og kommer hun nu mon til at tage skade af det derinde, og hvad kommer der til at ske den næste uges tid .. der strømmer så mange tanker igennem hovedet på mig, at jeg snart ikke ved hvor jeg skal starte eller slutte.

Er der andre der har prøvet lign. under jeres graviditeter?

Undskyld indlægget blev så langt.

Knus Sussie 36+5 ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

Nemesis

Nu går jeg ud fra det er i underlivet du har fået konstateret de bakterier?!

Selv har jeg tendens til bakterier når jeg er gravid og har derfor født for tidligt 2 gange. Bakterierne har ødelagt fosterhinderne og vander er derfor gået.

Denne gang har jeg allerede være på 3 kure pga bakterier og jeg er nu et eller andet sted mellem 11-12 uge.

Her betød det at jeg fik penicilin inden fødslen (aks) og baby var dermed fri.

Hvis du er så nervøs så skriv alle dine spørgsmål ned til den mere omfattende undersøgelse i morgen så du kan få svar på dem, men ellers ER du så langt henne nu at du ikke behøver at bekymre dig så meget.

:-) Sisse

Anmeld

6. juli 2009

Ox.

ladydan1 skriver:

Nu går jeg ud fra det er i underlivet du har fået konstateret de bakterier?!

Selv har jeg tendens til bakterier når jeg er gravid og har derfor født for tidligt 2 gange. Bakterierne har ødelagt fosterhinderne og vander er derfor gået.

Denne gang har jeg allerede være på 3 kure pga bakterier og jeg er nu et eller andet sted mellem 11-12 uge.

Her betød det at jeg fik penicilin inden fødslen (aks) og baby var dermed fri.

Hvis du er så nervøs så skriv alle dine spørgsmål ned til den mere omfattende undersøgelse i morgen så du kan få svar på dem, men ellers ER du så langt henne nu at du ikke behøver at bekymre dig så meget.

Det er nemlig i underlivet de er.
De siger det er meget normalt med bakterier, eftersom alt bliver slapt, men at det selvfølgelig ikke er godt at det bliver værre. og at det er blandede bakterier.
Men det er nok en god idé at få det hele skrevet ned.

Man bliver bare så irriteret og udmattet synes jeg.

Anmeld

6. juli 2009

Nemesis

ohh ja...men du er jo snart ved vejs ende og når du har født bliver det som regl normalt helt af sig selv.

Det Er trættende, men for et godt formål.

Anmeld

6. juli 2009

Cris

Ja, jeg kan huske din historie. Puha! Jeg kan godt forstå, at du bliver lidt nervøs... Jeg har aldrig hørt om det før. Jeg ønsker dig alt det bedste, både for dig og den lille i maven.

Anmeld

6. juli 2009

Ox.

Cris skriver:

Ja, jeg kan huske din historie. Puha! Jeg kan godt forstå, at du bliver lidt nervøs... Jeg har aldrig hørt om det før. Jeg ønsker dig alt det bedste, både for dig og den lille i maven.

Tusinde tak skal du ha' ..

Anmeld

6. juli 2009

Ox.

ladydan1 skriver:

ohh ja...men du er jo snart ved vejs ende og når du har født bliver det som regl normalt helt af sig selv.

Det Er trættende, men for et godt formål.

Det er det helt sikkert ..

Anmeld

8. juli 2009

Nemesis

ja jeg er nu igen på kur....en dobbelt kur i dobbelt så lang tid. Denne gang for en blærebetændelse der er standhaftig. Næste uge er det kontrol hos gyn for bakterierne i understellet....

I morgen er det NF, men ifgl scanningerne er jeg ikke langt nok henne til at få den foretaget, men kan da håbe spunken er vokset eksplosivt.

Synes ellers ikke en graviditet er en sygdom, men nu har jeg stort set været i forskellige behandlinger lige siden jeg testede positiv og haft mindst en lægetid hver uge....hvis det fortsætter sådan, bliver det godt nok nogle lange måneder.

Det væreste er sku at det anitiotika giver mig den ledeste kvalme...

En træt forkvalmet hormonfyldt
Sisse et eller andet sted i 12 eller 13 uge..eller hvem ved..

Anmeld

8. juli 2009

Ox.

ladydan1 skriver:

ja jeg er nu igen på kur....en dobbelt kur i dobbelt så lang tid. Denne gang for en blærebetændelse der er standhaftig. Næste uge er det kontrol hos gyn for bakterierne i understellet....

I morgen er det NF, men ifgl scanningerne er jeg ikke langt nok henne til at få den foretaget, men kan da håbe spunken er vokset eksplosivt.

Synes ellers ikke en graviditet er en sygdom, men nu har jeg stort set været i forskellige behandlinger lige siden jeg testede positiv og haft mindst en lægetid hver uge....hvis det fortsætter sådan, bliver det godt nok nogle lange måneder.

Det væreste er sku at det anitiotika giver mig den ledeste kvalme...

En træt forkvalmet hormonfyldt
Sisse et eller andet sted i 12 eller 13 uge..eller hvem ved..

Ej, øv da!  Det er jeg ked af at høre ...

Jeg venter på svar fra mine prøver, får det enten i morgen eller fredag, synes ventetiden er lang ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.