Hej piger ..
Jeg har tidligere skrevet et indlæg om at jeg ved mit sidste lægetjek havde fået en bakterie infektion som skulle under behandling da de ikke vidste hvad det var, siden det indlæg er der så sket mere.
Min læge var rigtig sød, og sagde jeg ikke skulle bekymre mig, jeg kom på pencillin kur, og var så afsted i fredags for at få tjekket op på hvordan det nu så ud i min krop.
Det viser sig så, at pencillin kuren, slet ikke har hjulpet, og bakterieinfektionen nu ligger højere i procent end før.
Jeg skal så nu til mere omfattende undersøgelse i morgen, hvor de vil tjekke det hele grundigt igennem, de siger så, at jeg ikke skal være bange, da jeg er så langt henne som jeg er, for så er hun stor nok til at vi kan få hende ud.
Men jeg må da indrømme, at jeg sidder og er rigtig nervøs, jeg ved ikke hvad det er for bakterier der er i min krop, og kommer hun nu mon til at tage skade af det derinde, og hvad kommer der til at ske den næste uges tid .. der strømmer så mange tanker igennem hovedet på mig, at jeg snart ikke ved hvor jeg skal starte eller slutte.
Er der andre der har prøvet lign. under jeres graviditeter?
Undskyld indlægget blev så langt.
Knus Sussie 36+5 ....
Anmeld