søge om godkendelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
12 svar
3 synes godt om
3. juni 2013

Maja88

Kan man søge om at få et navn godkendt inden man ved om barnet skal hedde det???

vi har 3 navne i spil til lillesøster og det ene heraf er åbenbart ikke godkendt...

men ved jo ikke om det er lige præcis det hun skal hedde... men hvor ville det da være øv at sige det var det og det så ikke blev godkendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Kan man søge om at få et navn godkendt inden man ved om barnet skal hedde det???

vi har 3 navne i spil til lillesøster og det ene heraf er åbenbart ikke godkendt...

men ved jo ikke om det er lige præcis det hun skal hedde... men hvor ville det da være øv at sige det var det og det så ikke blev godkendt

slet ingen som ved det

Anmeld

3. juni 2013

tankai

Maja88 skriver:

Vi havde oprindeligt et navn, der ikke var godkendt i tankerne, og der ville vi vente.. Men ved ikke om man kan gøre det inden.. 

Anmeld

3. juni 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

kan man godt ja, da det tager noget tid at få navnet godkendt....  og forældrene også skal have en chance for at skifte mening hvis ikke navnet bliver godkendt

Anmeld

3. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det tror jeg godt du ka! Og er det ik på kirkekontoret man gør det? X

Anmeld

3. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

da min mor ventede mig, kendte præsten ikke til Kia - så det skulle godkendes og blev det :-)

Anmeld

3. juni 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

kan man godt ja, da det tager noget tid at få navnet godkendt....  og forældrene også skal have en chance for at skifte mening hvis ikke navnet bliver godkendt

Men SKAL barnet så hedde det hvis det godkendes

Anmeld

3. juni 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

Men SKAL barnet så hedde det hvis det godkendes

nej skal det ikke men ellers prøv at ring til jeres sogn og hør de ved det med garanti

Anmeld

3. juni 2013

Malene76

Maja88 skriver:

Jeg synes altid at navnesnak er interessant, specielt når man er til navne der ikke er 10 af i en institution.   Dejligt navn jeres datter har og jeg tænker at I igen har navne i tankerne som ikke alle hedder og så bliver jeg jo nysgerrig.  Vil du ud med hvilke navne I overvejer?

KH Malene

Anmeld

3. juni 2013

Maja88

Malene76 skriver:

Jeg synes altid at navnesnak er interessant, specielt når man er til navne der ikke er 10 af i en institution.   Dejligt navn jeres datter har og jeg tænker at I igen har navne i tankerne som ikke alle hedder og så bliver jeg jo nysgerrig.  Vil du ud med hvilke navne I overvejer?

KH Malene

Jamen læste herinde om en som hedder Abella.  Det er vi bare faldet for.. men de 2 andre vi er faldet for er godkendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.