Godt råd til rengøring af gulvpuslespil ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.848 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. juni 2013

vitapigen

Nu havde jeg et stykke tid tænkt på at jeg skulle have rengjort min datters gulvpuslespil der ligger i stuen.

Men efter søgning på Google kunne jeg hurtigt konstatere at rengøring med en svamp, i badekar eller andet, ikke har haft nogen succes hos andre.

Så læste jeg at nogen har prøvet at putte dem i opvaskemaskinen - det turde jeg ikke. Så læste jeg at man kunne komme dem i vaskemaskinen - YES!!... det ville jeg prøve... Og nu her efter jeg har haft dem i vaskemaskinen er de simpelthen blevet SÅ fine Lige nu ligger de på håndklæder og tørrer

Det var bare et godt råd til andre der havde gulvpuslespil der trængte til at få en ordentlig tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Fuglemor

vitapigen skriver:

Nu havde jeg et stykke tid tænkt på at jeg skulle have rengjort min datters gulvpuslespil der ligger i stuen.

Men efter søgning på Google kunne jeg hurtigt konstatere at rengøring med en svamp, i badekar eller andet, ikke har haft nogen succes hos andre.

Så læste jeg at nogen har prøvet at putte dem i opvaskemaskinen - det turde jeg ikke. Så læste jeg at man kunne komme dem i vaskemaskinen - YES!!... det ville jeg prøve... Og nu her efter jeg har haft dem i vaskemaskinen er de simpelthen blevet SÅ fine Lige nu ligger de på håndklæder og tørrer

Det var bare et godt råd til andre der havde gulvpuslespil der trængte til at få en ordentlig tur

Hvor mange har du i af gangen?

Anmeld

3. juni 2013

vitapigen

Fuglemor skriver:

Hvor mange har du i af gangen?

Jeg har sådan et stort et med ABC... Jeg har kunne have dem af 3 omgange dvs. ca. 10 stk. pr gang + de løse dele

Anmeld

3. juni 2013

DianaRJS

vitapigen skriver:

vi har taget dem udenfor til vandslangen og spulet dem af

Anmeld

3. juni 2013

vitapigen

DianaRJS skriver:

vi har taget dem udenfor til vandslangen og spulet dem af

Og det gik også godt? Synes bare det støv/skidt der kan sidde bag på brikkerne, er svær at få af ...

Anmeld

3. juni 2013

DianaRJS

vitapigen skriver:

Og det gik også godt? Synes bare det støv/skidt der kan sidde bag på brikkerne, er svær at få af ...

gjorde det ja, men de blev også spulet god bagpå, for da det der bløde noget suger sku det hele til sig

Anmeld

3. juni 2013

Fuglemor

vitapigen skriver:

Jeg har sådan et stort et med ABC... Jeg har kunne have dem af 3 omgange dvs. ca. 10 stk. pr gang + de løse dele

Hold da op det var mange på en gang. Kan være jeg skal have det prøvet er det ved 30 grader

Anmeld

3. juni 2013

vitapigen

Fuglemor skriver:

Hold da op det var mange på en gang. Kan være jeg skal have det prøvet er det ved 30 grader

det kommer selvfølgelig an på hvor store dine er?? Mine er bare strandart størrelse

Jeg havde et hurtigt program på 15 min på 30 grader

Man propper dem jo bare ind. De var lidt bøjet da de kom ud, men det retter sig hurtigt

Anmeld

3. juni 2013

Fuglemor

vitapigen skriver:

det kommer selvfølgelig an på hvor store dine er?? Mine er bare strandart størrelse

Jeg havde et hurtigt program på 15 min på 30 grader

Man propper dem jo bare ind. De var lidt bøjet da de kom ud, men det retter sig hurtigt

Tror også mine er standard str så det er fint.

må lige se hvad min maskine har af programmer tusinde tak for tippet 

Anmeld

3. juni 2013

vitapigen

Fuglemor skriver:

Tror også mine er standard str så det er fint.

må lige se hvad min maskine har af programmer tusinde tak for tippet 

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.