øv dag:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
2 synes godt om
3. juni 2013

MyLove E

Min dag startede ok. Elias vågne godt nok tidligt, men vi stos op og spiste morgenmad. Han ville ha av av ( havregrød) vi plejer at gøre det sådan at vi laver den og så tager vi tøj på mens den bliver kold:-D
Mens han spiste gik jeg i bad. Så jeg var rigtig klar:-D:-D

Elias kommer i Dp. Jeg ville så lige ligge mig 2 min inden jeg skak af sted på dagshospitalet. Det var kl 7.30 og vågne så kl 10.30

Nu kan jeg ikke finde ud af noget, jeg er træt forvirret og sulten. Men har ikke lyst til noget

Ih øv træls jeg ligger bare og græder inden i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Sujan

Øv for dig... Lyder bestemt ikke rart.. Sådan kan jeg også have det efter en lur.. Men nogle gange går det over når jeg har været lidt igang... Så håber du snart har det lidt bedre, for er da ikke godt at have det sådan

Anmeld

3. juni 2013

MyLove E

Sujan skriver:

Øv for dig... Lyder bestemt ikke rart.. Sådan kan jeg også have det efter en lur.. Men nogle gange går det over når jeg har været lidt igang... Så håber du snart har det lidt bedre, for er da ikke godt at have det sådan

Jeg skulle jo slet ikke sove
Jeg kan desværre mærke at der er en lille nedtur på vej:-(
Nu er der heldigvis kun små 2 uger til vi skal på ferie:-D

Anmeld

3. juni 2013

Trekløver(:

Tauf skriver:

Min dag startede ok. Elias vågne godt nok tidligt, men vi stos op og spiste morgenmad. Han ville ha av av ( havregrød) vi plejer at gøre det sådan at vi laver den og så tager vi tøj på mens den bliver kold:-D
Mens han spiste gik jeg i bad. Så jeg var rigtig klar:-D:-D

Elias kommer i Dp. Jeg ville så lige ligge mig 2 min inden jeg skak af sted på dagshospitalet. Det var kl 7.30 og vågne så kl 10.30

Nu kan jeg ikke finde ud af noget, jeg er træt forvirret og sulten. Men har ikke lyst til noget

Ih øv træls jeg ligger bare og græder inden i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.