110811 skriver:
Jeg er desperat. Mit lille mirakel nr. 2 vågner konstant!!! Hanber 2, 5 uge. Hver gang han skal overi den dybe søvn så vågner han.. så det er efter tyve minutter. Jeg tager ham ikke op for tidligt for jeg vventer altid til han ligger lysvågen. Jeg har prøvet at våger over ham som en høg også snart han er ved at vågne vugge ham osv. Hjælper ikke.. han vågner stadig op.Jeg ammer og han søger når han vågner men nogengange erdet jo kun 30 min siden han har ligget ved brystet så han kan jo ikke være sulten. Når han vågner kan jeg ikke få ham til at sove igen før næste gang jeg skal amme og der siger min shp at der skal gå cirka 3 timer imellem. Det bliver immervæk en lang dag for jeg trasker rundt med ham på armen og til sidst bliver han sur.. men jeg aner ikke om han bliver sur pga træthed eller sult.. hvis det stod til ham lå han ved brystet konstant men det har jeg også prøvet og det hjælper heller ikke for så spiser han kun to min og får akdrig det gode mælk..Selvom jeg lader det gå tre timer mellem amningerne så er mine bryster aldrog mælkespændte og de er altid meget bløde...han tømmer som regel begge bryster ved en amning men ligger sindssygt uroligt når han ammer og græder også tit imens, eller klynker... til sidst falder han i søvn ved brystet også kan jeg ligge ham i liften og give ham sut også sover han de der tyve minutter.. også er det forfra. Omkring kl 21 sover han en lang lur til halv et cirka, men så fortsætter hans dårlige søvn derfra, så jeg er også meget træt og frustreret for jeg kan ikke være der for storebror ordenligt.. jeg får heller ikke spist osv...
Han har allerede taget 800 g på så han får hvad han skal have. Hvad fanden gør jeg forkert???? Jeg overvejer at prøve at give ham flaske for jeg er så træt og udkørt og min familie mangler mig... 
Hej :-)
Først får du lige et

!
Min søn var nærmest som din lyder til at være (:
Rigtig trist start, med en træt mor og et ulykkeligt barn. Det kan nemt ske din søn får nok mad, da han tager på af det. Men igen, det er ikke sikkert det giver nok mæthed for ham.
Vi gik ret hurtigt over på flaske til natten på trods af at han tog ret godt på - inden han var 1 md også! Vil sige, der sker bestemt ikke noget ved at prøve det! Han er stadig så lille, så der skal ikke særlig meget til for at han er helt mæt (: Når du så siger at han nærmest kan blive ved - er det jo fordi der mangler noget.
For at prøve det - køber du bare en alm nan1 den lille brik. Han vil måske kun kunne spise 20 ml, men jeg lover dig - er det mætheden han mangler, vil du jo hurtigt kunne mærke forskel!
Det vigtigste er at prøve det af, det kan også nemt være andre ting - men så har du ligesom prøvet det.
<3
Anmeld