Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi fik vores sygesikrings bevis ca. 2 uger efter hendes dåb. tror det er borgerservice man skal have fat i :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det får du ikke. Vi gjorde ikke ihvertfald. Har kun cpr. papiret og dåbsattesten. Jeres tab gør mig ondt. Har selv stået der hvor du er nu.
FrkRaarup skriver: Min datter blev døbt 2.3.13 Vi har stadig ikke modtaget sygesikringsbevis. Er det normalt ? Hvis ikke - hvem ringer jeg så til ? Min SP kunne ikke hjælpe mig
Min datter blev døbt 2.3.13 Vi har stadig ikke modtaget sygesikringsbevis. Er det normalt ? Hvis ikke - hvem ringer jeg så til ? Min SP kunne ikke hjælpe mig
Louise :-) skriver: Du får ikke hendes sygesikring desværre.Min svigerinde arbejder i borgerservice og siger, at hvis opdager at personen er afgået ved døden ,inden de sender sygesikringskortet ud, bliver det destrueret
Du får ikke hendes sygesikring desværre.Min svigerinde arbejder i borgerservice og siger, at hvis opdager at personen er afgået ved døden ,inden de sender sygesikringskortet ud, bliver det destrueret
FrkRaarup skriver:
Har i navngivet hende også?
Vores børn er både navngivet og døbt, da vi selv skal sørge for at få sendt navngivnings papirerne til kommunen.
Solveig89 skriver: Har i navngivet hende også? Vores børn er både navngivet og døbt, da vi selv skal sørge for at få sendt navngivnings papirerne til kommunen.
FrkRaarup skriver: Hun er kun døbt ? Alle papir blev sendt af præsten på Skejby og har modtaget dåbsattest
Hun er kun døbt ? Alle papir blev sendt af præsten på Skejby og har modtaget dåbsattest
Vi har både navneattest og dåbsattest.Jeg ville ringe til borgerservice og høre af. Det kunne jo være der den er glippet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128