Livet ER bare skønt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
2 svar
8 synes godt om
2. juni 2013

onlyme

Ja trods 1½ time søvn i nat pga. min datter,. Og 2-talt minimum energi til aften,.. ER LIVET BARE SKØNT..!
Jeg elsker at se mine børn vokse fra hver dag der går,. Se dem lære og se dem udvikle sig..!
^ Og ja grine lidt af dem om aftenen når de har ''skabt'' sig tossi,.!
Jeg elsker simpelthen den familie jeg har fået skabt mig,.!
Og nu er der kun 27 dage tilbage til min termin,. 27 dage,. Ammen er slet ikke til at forstå,. for 2 år siden fik vi vores første fødte og nu kommer vores 3 snart Tiden flyver afsted,.! Alt er pakket og klart Ja som sagt LIVET ER NU ENGANG SKØNT !<3

Håber i har haft en god weekend derude,.
Syntes lige jeg ville slutte min fantastiske weekend af med et glædes UDBRUD,.!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Asta&Alfred

onlyme skriver:

Ja trods 1½ time søvn i nat pga. min datter,. Og 2-talt minimum energi til aften,.. ER LIVET BARE SKØNT..!
Jeg elsker at se mine børn vokse fra hver dag der går,. Se dem lære og se dem udvikle sig..!
^ Og ja grine lidt af dem om aftenen når de har ''skabt'' sig tossi,.!
Jeg elsker simpelthen den familie jeg har fået skabt mig,.!
Og nu er der kun 27 dage tilbage til min termin,. 27 dage,. Ammen er slet ikke til at forstå,. for 2 år siden fik vi vores første fødte og nu kommer vores 3 snart Tiden flyver afsted,.! Alt er pakket og klart Ja som sagt LIVET ER NU ENGANG SKØNT !<3

Håber i har haft en god weekend derude,.
Syntes lige jeg ville slutte min fantastiske weekend af med et glædes UDBRUD,.!!!!

Det var da en skøn lille up-date at læse God søndag aften

Anmeld

2. juni 2013

_-Kathrine-_

Du er så sej

hatten af for dig og manden din

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.