Barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juni 2013

Annemette07

Nogen der ved hvad mindstesatsen for barselsdagpenge er? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Chevro

Annemette07 skriver:

Nogen der ved hvad mindstesatsen for barselsdagpenge er? :-)

Jeg kunne kun få hvad der svarede til 6700,- udbetalt. Nok knap 10 kg brutto

Anmeld

2. juni 2013

Maja88

Chevro skriver:

Jeg kunne kun få hvad der svarede til 6700,- udbetalt. Nok knap 10 kg brutto

Der står ved min fagforening er dimitendsatsen 14et ellr andet og det får du også i barsel.. det er jo selvf. Før skat

Anmeld

2. juni 2013

pernie89

hvis du er på dagpenge nu så får du det samme udbetalt i barseldagpenge som nu. De bliver bare ikke udbetalt fra din a kasse , men kommunen . 

Anmeld

2. juni 2013

Annemette07

Jeg er ikke på dagpenge, men er berettiget til barselsdagpenge da eg har et fritids job, eller deltids job. Og kommer til at have som minimum de 120 timer på tre måneder, men aner bare ikke hvor meget jeg ca vil få som indkomst når jeg kommer over på barselsdagpengene.

Jeg stopper på min uddannelse i slutningen af denne måned da det ikke er mig og jeg ikk har mulighed for at overskue de tre måneders praktik som jeg skulle have lige op til barslen.

Anmeld

2. juni 2013

Chevro

Annemette07 skriver:

Jeg er ikke på dagpenge, men er berettiget til barselsdagpenge da eg har et fritids job, eller deltids job. Og kommer til at have som minimum de 120 timer på tre måneder, men aner bare ikke hvor meget jeg ca vil få som indkomst når jeg kommer over på barselsdagpengene.

Jeg stopper på min uddannelse i slutningen af denne måned da det ikke er mig og jeg ikk har mulighed for at overskue de tre måneders praktik som jeg skulle have lige op til barslen.

Når det gælder kommunen, aner man faktisk aldrig hvad man har, før man er i det. Det afhænger af flere ting :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.