Dåbskage i vikingetema... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

Louise H.

Super flot kage! Og tillykke med Runes dåb til Muhmi!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Dot D

Muhmi skriver:

Den var bare SÅÅÅÅÅÅ smuk og hold nu kæft hvor smagte den bare mega nums!!! Nammenamme! Men man nænnede jo næsten ikke at skære SÅ smuk og speciel en kage ud!!! 

Men den faldt i rigtig god jord hos alle og min mor overvejer også kraftigt at bestille kage hos dig til deres kobberbryllup her til efteråret!

Tusind tak for den smukke smukke kage Dot!  Og rart at se dig irl

Det er jeg rigtigt glad for, Sanne...

Det er altid dejligt at være med til at gøre noget godt for en stor dag

Det var også skønt lige at møde dig - ja, og din mor selvfølgelig

Jeg håber, I havde en rigtig dejlig dag allesammen

Anmeld

3. juni 2013

Dot D

Mette. skriver:

Du er virkelig sej til det der! super flot kage.

Mange tak for det

Anmeld

3. juni 2013

Dot D

Nemesis skriver:

super fed og utroligt flotte detaljer! Hvad er bautastenene lavet af??

og er alt græsset RI der er tyllet?

Mange tak skal du have

Alt græsset er tyllet og bautastenene skulle gøres så lette som overhovedet muligt, så det er staniol med fondant omkring, som jeg så har "formet"  og givet farve

Anmeld

3. juni 2013

Dot D

StineW79 skriver:

Du er simpelhen bare for dygtig!! Går det bedre med skulderen?? Vh stine

Hvor er du sød

Det går den rigtige vej, men den er desværre ikke i orden. Fik den trælse besked forleden, at jeg nok ikke skal regne med at få den over hovedet igen og at der nemt kan gå 2-3 år mere, inden jeg er i mindre smerter så det har lange udsigter endnu...

Anmeld

3. juni 2013

Dot D

Louise :-) skriver:

Super flot kage! Og tillykke med Runes dåb til Muhmi!

Mange tak

Anmeld

3. juni 2013

Nemesis

Dot D skriver:

Mange tak skal du have

Alt græsset er tyllet og bautastenene skulle gøres så lette som overhovedet muligt, så det er staniol med fondant omkring, som jeg så har "formet"  og givet farve

hold da op et tyllearbejde! Staniol..meget opfindsomt....men det lignede heller ikke RT..så var det ikke helt forkert

Anmeld

3. juni 2013

christina92

Dot D skriver:

Så oprandt dagen for Runes dåb, og Muhmi havde sat nogle billeder herind til inspiration. Så jeg fik lavet en rigtig "rune" kage.

Det er chokoladekage med en mørk chokolademousse og jordbær/limemousse, smurt op med PSC med "hvid" Mokai. 

Der skulle være en bautasten med Rune i runer, noget vikinge-mønster og nogle hvide blomster, og jeg lavede et sværd derpå også.

Så her kommer en flok billeder...

Hvor er den blevet fed!!! Havde sådan glædet mig til at se resultat

Det er en rigtig Rune kage !

Anmeld

3. juni 2013

Mum33

Dot D skriver:

Så oprandt dagen for Runes dåb, og Muhmi havde sat nogle billeder herind til inspiration. Så jeg fik lavet en rigtig "rune" kage.

Det er chokoladekage med en mørk chokolademousse og jordbær/limemousse, smurt op med PSC med "hvid" Mokai. 

Der skulle være en bautasten med Rune i runer, noget vikinge-mønster og nogle hvide blomster, og jeg lavede et sværd derpå også.

Så her kommer en flok billeder...

Hvor er den flot  Godt det er dig, der skal lave kage til vores barnedåb også 

Anmeld

3. juni 2013

Dot D

Nemesis skriver:

hold da op et tyllearbejde! Staniol..meget opfindsomt....men det lignede heller ikke RT..så var det ikke helt forkert

Nej ikke så små, så var staniolen nemmest...

Der var langt rundt med tylleriet, og selvfølgelig rendte jeg tør tæt mod slutningen men det gik jo alligevel, fik hurtigt lavet noget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.