Næstved området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. juni 2013

tankai

Sad og snakkede herhjemme, om at det kunne være rart at møde nogle nye mennesker..

Og så tænkte vi, hvorfor ikke se, om der er nogen herinde fra næstved området, der har lyst til at mødes i sådan en "Vi-mødes-og-hygger-gruppe", til en café tur engang i mellem.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

mth1987

tankai skriver:

Sad og snakkede herhjemme, om at det kunne være rart at møde nogle nye mennesker..

Og så tænkte vi, hvorfor ikke se, om der er nogen herinde fra næstved området, der har lyst til at mødes i sådan en "Vi-mødes-og-hygger-gruppe", til en café tur engang i mellem.. 

Er godt nok lidt uden for Næstved (sorø) men det ku da være super hyggeligt synes jeg

Anmeld

2. juni 2013

tankai

mth1987 skriver:

Er godt nok lidt uden for Næstved (sorø) men det ku da være super hyggeligt synes jeg

Det lyder super.. Så skal vi bare se, om vi ikke kan finde nogle flere.. Ellers må vi bare snuppe en kaffe 

Anmeld

2. juni 2013

mth1987

tankai skriver:

Det lyder super.. Så skal vi bare se, om vi ikke kan finde nogle flere.. Ellers må vi bare snuppe en kaffe 

Mon ikk der er flere derude  

Anmeld

2. juni 2013

tankai

mth1987 skriver:

Mon ikk der er flere derude  

Det burde der da være.. 

Vi må oppe den engang i mellem 

Anmeld

2. juni 2013

lollandpigen

Ved ikke hvor langt man må bo for at deltage?? Jeg bor på lolland men kører gerne for nogle hyggelige tøse timer... Så er frisk hvis det er okay man kommer lidt væk fra....??

Anmeld

2. juni 2013

tankai

lollandpigen skriver:

Ved ikke hvor langt man må bo for at deltage?? Jeg bor på lolland men kører gerne for nogle hyggelige tøse timer... Så er frisk hvis det er okay man kommer lidt væk fra....??

Selvfølgelig er det okay.. Alle er velkomne 

Anmeld

2. juni 2013

lollandpigen

tankai skriver:

Selvfølgelig er det okay.. Alle er velkomne 

Super så er jeg frisk.......

Anmeld

2. juni 2013

Miia90

Jeg bor i Næstved

Anmeld

2. juni 2013

tankai

lollandpigen skriver:

Super så er jeg frisk.......

Fantastisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.