AI CARAMBA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

Anna-Rosa

Nu jeg lige sidder og tænker over det skal jeg jo snart igang med at arbejde... Får lige et sug igennem maven, der er jo kun 2,5 mdr igen... og så er det bare slut...ALDRIG mere barsel...:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

Tynen

Så må du jo bare få en til ;)

Trine - Der også har opstartsangst!

Anmeld

19. marts 2008

Lise

Også 2 mdr plus lidt til jobstart her - og FUCK jeg glæder mig :)) Jeg egner mig ikke særlig godt til at være hjemmegående husmor, der sker sgu for lidt! Elsker min dreng over alt på jorden, men har brug for noget "mere"...

Men jeg skal forhåbentlig også på en barsel eller to mere i mit liv...

Lise

Anmeld

19. marts 2008

Kaufie

2,5 md - det er jo en EVIGHED......... Masser af tid til at nyde og blive "træt" af ungen :D

Ej, forstår godt det må være skræmmende, når man ved det er sidste gang barsel, der snart stopper....

Mette, der er liiiige ved at blive skruk bare for at kunne se frem til næste barsel....

Anmeld

19. marts 2008

ivfmarie

Anna-Rosa skriver:

...der er jo kun 2,5 mdr igen...

Her det kun 2,5 uge!! Malte starter i DP på tirsdag, og jeg starter på næste mandag.
Det ene øjeblik glæder jeg mig helt vildt, og det kan ikke gå hurtigt nok, og det næste øjeblik føler jeg at jeg har spildt min barsel, og jeg slet ikke har nået alt det jeg ville...
Jeg får heldigvis en blid start, med en fridag hver 14.dag... lækkert.

Marie

Anmeld

20. marts 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] ...der er jo kun 2,5 mdr igen... [/citat] Her det kun 2,5 [k][f]uge[/f][/k]!! Malte starter i DP på tirsdag, og jeg starter på næste mandag. Det ene øjeblik glæder jeg mig helt vildt, og det kan ikke gå hurtigt nok, og det næste øjeblik føler jeg at jeg har spildt min barsel, og jeg slet ikke har nået alt det jeg ville... Jeg får heldigvis en blid start, med en fridag hver 14.dag... lækkert. Marie[/citat] Jeg holder op med at tude lige med det samme :'(....poor you... Men dejligt som du skriver med en jævnlig fridag....Det gør meget ikk? Synes også at man falder lynjurtigt ind i rytmen...og det er faktisk dejligt at man igen er jævnbyrdige, men ved jo bare at jeg ikke får flere børn, og derfor lidt sørgeligt ...snøøøøøøft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.