Hvor fik I veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2009

Nanna1985

Jeg har svaret sådan "lidt her og der"

Jeg havde voldsomme veer og i starten var det i maven, men så gik det både i maven og lænden.. Så her var det begge steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Ayasmor

Valle81 skriver:

Jeg fik i maven:0) Sådan fuldstændig lige som mens smerter:0)

samme her

Anmeld

13. juli 2009

ivfmarie

Jeg havde den simpelthen direkte i fjasen (som Bacon ville have kaldt den ).. Det føltes som om der blev vredet i skambenet - hvilket der jo rent faktisk også blev gjort.  Derudover havde jeg også en brændende fornemmelse i lænden, men altså mest i "kutten"...

Anmeld

13. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Da de første kom troede jeg at det var dårlig mave Jeg kunne kun mærke dem i maven indtil ca 2 timer før vandet gik. Der kunne jeg også mærke dem ned i lårene.

Anmeld

13. juli 2009

trunte89

Jeg havde de vildeste smerter i lænden største delen af tiden. Da jeg efter et par dage kom på sygehuset og der var ved rigtig af ske noget, fik jeg saltvandsinsprøjtninger deromme. DET var skønt! Havde lyst til at hoppe og danse rundt på fødestuen.
Derefter kom de så i maven. (Men ikke noget i forhold til dem  lænden)

Anmeld

18. juli 2009

vanessa

Jeg fik volsomme smerter i lænden.....

Anmeld

18. juli 2009

Mathilde

Det startede som smerter i lænden der tog til og bredte sig til maven... Til sidst sad de  nærmest overalt - i lænd, mave, balder og lår og de gjorde ulideligt ondt !

Anmeld

25. juli 2009

Tina2

Nederst i maven.....
2. gang havde jeg "snyde-veer" i 2 uger, så var MEGET i tvivl da de så kom, og de gjorde ikke ondt, før jeg var næsten 9 cm åben:-)

Da jeg var 7-8 cm åben og kom op på fødegangen drønede jeg frem og tilbage ude på gangen mens de fyldte fødekarret... Ku næsrten ha danset til techno, for det var da vildt fedt at være så langt ogdet bare ikke gjorde ondt:-)

Men ved knap 9 cm gjorde det dælme ondt, og jeg ku slet ikke anakke (SÅ har jeg ondt) Ha ha

Anmeld

25. juli 2009

Vingummien

Mine sad i lænden og var ulidelig, slet ik til at holde ud og ligesom de gik ned imød lårene jo hårdere de blev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.