Nu på pulver kur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
3 svar
1 synes godt om
2. juni 2013

ano14316

Hej... 

Jeg er startet på Nupo/nutrilett kur startede så småt i torsdags men først for alvor i går..  og jeg synes dælme det er svært.. ved godt de første dage er værst... 

Jeg har ovrrspist rigtig meget i rigtig lang tid og er meget afhængig af mad... Og jeg synes faktisk det er lige så svært som at stoppe med at ryge.. 

jeg har hoved pine og er meget træt, sulten og i dårligt humør.. jeg ved det bliver bedre om et par dage.. 

jeg lægger ud med en kampvægt på 93 kg og målet er at holde kuren i 3 mdr.

nu vil jeg cykle mig en tur og komme af med de negative tanker... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

B&J

håber du får tabt dig nogle kg, men HUSK hvis du kun er på pulver kur i 3 mdr mister du rigtig meget energi, du kan blive mørk under øjne osv...

men håber det hjælper og du kan holde den for det er ikke spor nemt når man er glad for mad, for det skidt smager alt for godt..

Anmeld

2. juni 2013

Christina74

Håber det kun er delvis pulver kur :-)

Anmeld

2. juni 2013

ano14316

Altså planen er køre så ren Nupo som muligt.. men ellers med frugt og grønt.. og hvis vi skal ud eller har gæster så et det Nupo + 10 brikker.

jeg holder meget af at lave friskpresset juice om morgenen altså grøntsags juice, men jeg ved ikke hvordan de er med kalorie indholdet så har været lidt forsigtig indtil videre.. 

jeg rider nogen gange om formiddagen så der vil jeg spise Nupo når jeg står op og så en juice og en lille håndfuld mandler inden hvis jeg oplever energimangel. 

Men jeg skal af med mange kilo da nu krop ikke kan holde til det, og slet ikke en evt graviditet oven i... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.