18+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
12 svar
18 synes godt om
2. juni 2013

BigHope13

sørme ja, så ramte vi 18+0 igår,
ugen er gået stille og roligt, været ved lægen og fået en fuldtidssygemelding frem til termin pga bækkenløsning samt rygsmerter. det var lidt en kamel at sluge, men jeg vidste jo godt at det bar den vej hen af og nu vil jeg blot nyde sommeren og resten af graviditeten på kroppens betingelser.

Næste uge bliver travl i graviditetens tegn, tirsdag står den på glukosebelastning (skal vist bare overståes)

onsdag skal jeg til jordemoder for anden gang

og fredag skal vi til MD scanning og se vores skønne basse igen.

Jeg har endnu ikke mærket noget til ham derinde, suk, går i længsel og venter.

lige et enkelt billede kæresten tog igår inden han tog mig med ud og spise og bio. super skøn aften ( og vores lille missekat ville da med på billedet)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Bb3031

Hvor ser du godt ud  Du har efterhånden også fået dig en pæn stor mavse 

Anmeld

2. juni 2013

Lotus86

Sikke en fin mave, den sidder rigtig flot

Anmeld

2. juni 2013

BigHope13

Peiner skriver:

Hvor ser du godt ud  Du har efterhånden også fået dig en pæn stor mavse 

tusind tak søde jeg martin siger også jeg fylder godt i landskabet men den er nu hyggelig

Anmeld

2. juni 2013

BigHope13

Lotus86 skriver:

Sikke en fin mave, den sidder rigtig flot

tusind tak for din fine kommentar

Anmeld

2. juni 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

sørme ja, så ramte vi 18+0 igår,
ugen er gået stille og roligt, været ved lægen og fået en fuldtidssygemelding frem til termin pga bækkenløsning samt rygsmerter. det var lidt en kamel at sluge, men jeg vidste jo godt at det bar den vej hen af og nu vil jeg blot nyde sommeren og resten af graviditeten på kroppens betingelser.

Næste uge bliver travl i graviditetens tegn, tirsdag står den på glukosebelastning (skal vist bare overståes)

onsdag skal jeg til jordemoder for anden gang

og fredag skal vi til MD scanning og se vores skønne basse igen.

Jeg har endnu ikke mærket noget til ham derinde, suk, går i længsel og venter.

lige et enkelt billede kæresten tog igår inden han tog mig med ud og spise og bio. super skøn aften ( og vores lille missekat ville da med på billedet)

Hvor er du bare fin!!! og SIKKE en flot sommerkjole!!!! 

Ih, hvor bliver det spændende at se lillemanden igen til MD-scanning - det skal du glæde dig til!!! Jeg er sikker på du snart mærker liv.. Jeg mærkede første gang liv 18+1... DET skal du glæde dig endnu mere til Det er noget af det største ved at være gravid, synes jeg!!!

Anmeld

2. juni 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Hvor er du bare fin!!! og SIKKE en flot sommerkjole!!!! 

Ih, hvor bliver det spændende at se lillemanden igen til MD-scanning - det skal du glæde dig til!!! Jeg er sikker på du snart mærker liv.. Jeg mærkede første gang liv 18+1... DET skal du glæde dig endnu mere til Det er noget af det største ved at være gravid, synes jeg!!!

tusind tak søde du jeg elsker at have den kjole på, den er så dejlig let og luftig aaahhhh og købt i h og m til 129 kr så det jo billigt

yayy jeg er også bare så mega spændt. Analysere hvert enkelt lille niv og jag, men er 100 % sikker på at hvad jeg indtil videre mærker blot er ligamentsmerter.
jeg håber sådan at han giver lidt puf fra sig meget snart,
om ikke andet så ser jeg ihvertfald frem til MD så vi kan få lov at kigge lidt på ham når han nu ikke gider sparke sin mor endnu

Anmeld

2. juni 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

tusind tak søde du jeg elsker at have den kjole på, den er så dejlig let og luftig aaahhhh og købt i h og m til 129 kr så det jo billigt

yayy jeg er også bare så mega spændt. Analysere hvert enkelt lille niv og jag, men er 100 % sikker på at hvad jeg indtil videre mærker blot er ligamentsmerter.
jeg håber sådan at han giver lidt puf fra sig meget snart,
om ikke andet så ser jeg ihvertfald frem til MD så vi kan få lov at kigge lidt på ham når han nu ikke gider sparke sin mor endnu

H&M er altså bare genialt Jeg elsker især deres ventebukser! Billige og gode! 

Jeg kan trøste dig med, at det SLET ikke føles som niv eller jag eller ligamentsmerter. Jeg synes nærmere det føles som om der er noget der kilder dig indefra Det er bare så hyggeligt! Og det bliver bedre og bedre - især når kæresten også kan være med! 

Anmeld

2. juni 2013

DianaRJS

or så fiiin

Anmeld

2. juni 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Uh

H&M er altså bare genialt Jeg elsker især deres ventebukser! Billige og gode! 

Jeg kan trøste dig med, at det SLET ikke føles som niv eller jag eller ligamentsmerter. Jeg synes nærmere det føles som om der er noget der kilder dig indefra Det er bare så hyggeligt! Og det bliver bedre og bedre - især når kæresten også kan være med! 

Uhh jeg glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.