Hejsa
Først vil jeg lige sige at jeg har læst mig frem til, det ikke er normalt at bløde i graviditeten - men der er alligevel mange kvinder der gør det, uden det har betydning for fosteret 
Jeg er pt selv i uge 7, og kun to dage efter jeg havde set to små fine hjerteblink, fik jeg en blødning. Den startede som frisk, blev scannet, og viste en blodansamling i livmoderen, fik besked på at tage det roligt, hvilket betyder at jeg nu kun pletbløder lidt gammelt blod, hvilket jeg håber er godt. Når det så er sagt, kan det gå begge veje for mine tvillinger, afhængig af hvordan den blodansamling udvikler sig.
Derudover har jeg haft en dårlig oplevelse i min "første graviditet", der startede jeg med pletblødning af gammelt blod i uge 4+, og det tog ligeså stille til, indtil uge 6+ hvor jeg fik en kæmpe smerte i maven, kom til scanning og fik konstateret en graviditet udenfor livmodern.
Jeg synes helt sikkert du skal ringe til lægen, og få en henvisning til en tidlig scanning, så du kan få at se hvor blødningen kommer fra.
Men fordi jeg har haft to dårlige oplevelser mht blødning, behøver det jo ikke at være sådan for dig 

Anmeld