er i uge 26 og mærker ikke så meget bevægelse som jeg plejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
5 synes godt om
1. juni 2013

WonderMOM

Jeg har haft gæster så igår og iforgårs har været busy med rengøring og madlavning, stod i køkkenet i flere timer igår og da jeg var færdig med alt kom jeg i tanke om sidst prinsessen var aktiv var det iforgårs, så tog ned til lægen og da hørt jeg hjertet banke og hun bevægede sig lidt der også hjem lidt.. Men idag har jeg slet ikke mærket hende ved ikke hvad der galt for plejer at mærke hende ret meget, næsten hver time.. Og har været MEGET afslappet hele dagen idag nærmest sengeliggende. .

Jeg er virkelig bekymret, hvad er mon ivejen.. Skal jeg ringe til sygehuset igen?? Det kan da ikke være rigtig at jeg kun har mærket hende 3gange igår også nul idag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

l.kjoeller

WonderMOM skriver:

Jeg har haft gæster så igår og iforgårs har været busy med rengøring og madlavning, stod i køkkenet i flere timer igår og da jeg var færdig med alt kom jeg i tanke om sidst prinsessen var aktiv var det iforgårs, så tog ned til lægen og da hørt jeg hjertet banke og hun bevægede sig lidt der også hjem lidt.. Men idag har jeg slet ikke mærket hende ved ikke hvad der galt for plejer at mærke hende ret meget, næsten hver time.. Og har været MEGET afslappet hele dagen idag nærmest sengeliggende. .

Jeg er virkelig bekymret, hvad er mon ivejen.. Skal jeg ringe til sygehuset igen?? Det kan da ikke være rigtig at jeg kun har mærket hende 3gange igår også nul idag??

altså de siger jo 1 gang i døgnet minimum i uge 25 men har selv oplevet det samme og alt var fint. giv dem et kald og hør hvad de synes

Anmeld

1. juni 2013

WonderMOM

l.kjoeller skriver:

altså de siger jo 1 gang i døgnet minimum i uge 25 men har selv oplevet det samme og alt var fint. giv dem et kald og hør hvad de synes

Det må jeg gør, 100000tak for din svar..

Anmeld

1. juni 2013

Clisolka

WonderMOM skriver:

Jeg syntes selv aktiviteten er faldet hos lillebror i mavsen (24+6) efter de varme dage er kommet - i går mærkede jeg ham f.eks. ikke ret meget, men jeg mærkede ham. I dag har han i den grad taget revanche!  Hvis du er nervøs synes jeg du skal ringe 

Anmeld

1. juni 2013

Maja88

Prøv at drikke et glas isvand og så lig dig ned 

Anmeld

2. juni 2013

Christina89

Jeg har haft de samme problemer de sidste par dage. Plejer at mærke min dreng rigtig meget, men de sidste to dage har han været rigtig stille, så jeg har også været noget nervøs. Ringede derfor til fødegangen i dag, der gerne lige ville se mig for en sikkerheds skyld - alt var fint, sommetider er de bare lidt mere rolige, men hvis du er bekymret, så ring til fødegangen og spørg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.