Det tager over en time HVER aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
13 svar
9 synes godt om
1. juni 2013

Maja_4000

.. At få Caroline (2,5 år) til at falde i søvn

Idag startede vi klokken 20, og hun sover ikke endnu

Synes efterhånden vi har prøvet ALT .. De eneste dage hvor hun bare falder i søvn, er hvis vi har været ude om aftenen og kommer meget sent hjem

Please .. Kom med ALLE jeres gode råd! det er sgu hårdt for tiden .. For Caroline og især for vores parforhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sover hun stadig til middag? Hvis ja, så prøv endten atforkorte luren, eller droppe den helt.

Også ville jeg ellers gå i gang med at putte hende før, så hun ligger i sin seng senest kl 19 ca. Vh stine

Anmeld

1. juni 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Maja_4000 skriver:

.. At få Caroline (2,5 år) til at falde i søvn

Idag startede vi klokken 20, og hun sover ikke endnu

Synes efterhånden vi har prøvet ALT .. De eneste dage hvor hun bare falder i søvn, er hvis vi har været ude om aftenen og kommer meget sent hjem

Please .. Kom med ALLE jeres gode råd! det er sgu hårdt for tiden .. For Caroline og især for vores parforhold

Ingen gode råd herfra...- desværre !! Har samme model - Karla er 2,3 og gør præsic det samme ! 

Har netop skrevet denne status på min fb: Endelig ro !! 13 timer med fuld fart frem - hvor får hun den energi fra ??

Kigger med...

//Mette

Anmeld

1. juni 2013

Maja_4000

StineW79 skriver:

Sover hun stadig til middag? Hvis ja, så prøv endten atforkorte luren, eller droppe den helt.

Også ville jeg ellers gå i gang med at putte hende før, så hun ligger i sin seng senest kl 19 ca. Vh stine

Hun sover engang imellem .. Og max en time idag har vi været ude hele dagen, så faldt hun i søvn tyve minutter på sofaen, og jeg var overbevist om at i aften skulle det nok gå nemt!

Klokken 19 allerede! Så vi bare rykker kampen? :b hun har aldrig kommet i seng før 20

Anmeld

1. juni 2013

Maja_4000

MKBP skriver:

Ingen gode råd herfra...- desværre !! Har samme model - Karla er 2,3 og gør præsic det samme ! 

Har netop skrevet denne status på min fb: Endelig ro !! 13 timer med fuld fart frem - hvor får hun den energi fra ??

Kigger med...

//Mette

Haha .. 'Godt' at det ikke kun er her

Anmeld

1. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja_4000 skriver:

Hun sover engang imellem .. Og max en time idag har vi været ude hele dagen, så faldt hun i søvn tyve minutter på sofaen, og jeg var overbevist om at i aften skulle det nok gå nemt!

Klokken 19 allerede! Så vi bare rykker kampen? :b hun har aldrig kommet i seng før 20

Tror jeg helt ville droppe middagsluren så! 

Og ja så ville jeg rykke kampen til kl 19. Ved det virkede efter en uge med min venindes dreng! Vh stine

Anmeld

1. juni 2013

l.kjoeller

Maja_4000 skriver:

Kunne være i skulle give det et forsøg ? kan være hun bliver overtræt og at det går lettere hvis det er kl 7 - held og lykke med det

Anmeld

1. juni 2013

Elgaard73

Med hensyn til det med at putte hende tidligere, så kan jeg kun anbefale jer at prøve det.

Jeg har haft nøjagtig den samme kamp med min dreng ( han er så godt nok et år yngre, men tænker ikke at det har noget at sige)

Vi kunne bruge TIMER på at putte hver aften. Han var ikke sur eller noget. Han holdt bare fest og var mega i hopla. Så fik jeg det råd at prøve at putte ham en times tid før (han kom normalt i seng ved 20 tiden) og selv om at jeg syntes at det lød helt hen i vejret, så prøvede vi det. Og det virkede fra første aften. Og det virker stadig  her 14 dage senere.

Så jeg vil bestemt anbefale jer at prøve. Måske virker det også for jer. 

Anmeld

1. juni 2013

Maja_4000

StineW79 skriver:

Tror jeg helt ville droppe middagsluren så! 

Og ja så ville jeg rykke kampen til kl 19. Ved det virkede efter en uge med min venindes dreng! Vh stine

Det er bh ikke meget for

Anmeld

1. juni 2013

TNBC

Maja_4000 skriver:

Det

Det er bh ikke meget for

Det er jeres beslutning om hun skal sove eller ej.. Ikke andres.
Hvorfor er de ik meget for det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.