Så er hun rykket på eget værelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2013

LilleChelle

Tanja. skriver:

Kan godt se det er lidt den omvendte verden, men så længe hun er tryg er det vigtigst for os lillebror er det helt andet barn og vågner hvis vi sover med ham

Tja, man gør jo hvad der er bedst for de små  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

LinLin

David var tre mdr da han kom ind på sit eget værelse - der sov han igennem

Adam var ti mdr. Han sov igennem da han var fire mdr, men vi havde ikke et ekstra værelse til ham før vi flyttede ind i det vi bor i nu.

Anmeld

1. juni 2013

2babygirls

MorDk skriver:

1.juni 2013 og prinsessen sover for første gang på EGET værelse. Det gik super fint med at ligge hende. Er godt nok spændt på hvordan natten forløber! Uha!

Sover jeres på eget værelse? Hvor gamle er de?

Hvordan gjorde du så?? 

Her går det fint, anemone flyttede på eget værelse da hun blev ca 3,5mdr, men skal så godt nok lige amme hende i sengen ved 19/20 tiden og så når hun sover sniger jeg hende i liften og på værelset, og der blir hun så til næste morgen, men den men liften går jo ikke forevigt

Anmeld

1. juni 2013

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

1.juni 2013 og prinsessen sover for første gang på EGET værelse. Det gik super fint med at ligge hende. Er godt nok spændt på hvordan natten forløber! Uha!

for en fredelig vellykket nat

Alexander har sovet på eget værelse siden han var omkring 6 eller 8 uger mener jeg det var. (barselshjernen glemmer alt for tiden ) - vi vækkede hinanden og da jeg ikke ammede var det bare en god måde at far fik fred til at sove i soveværelset til hverdag og i weekenderne kunne jeg få sovet lidt når han hjalp til.

Men alexander var også helt klar til at sove på egentlig værelse så tideligt - så det er jo meget forskelligt hvordan børn er.

Anmeld

1. juni 2013

Eliza

Malthe 16 mdr sover hos mig og jeg elsker det

Anmeld

1. juni 2013

Elgaard73

Her er han 18 måneder og han er ikke kommet på eget værelse. Det første års tid, havde vi ikke noget værelse til ham ( pågrund af at vores ombygning ikke var færdig)

Da der så blev et værelse til ham, rykkede jeg hans tremmeseng derind, men det føltes bare så forkert i min mave. Så jeg rykkede den tilbage til soveværelset igen med det samme... Og der sover han så stadigvæk... Og mange af nætterne ender han i smørhullet.

Det er ene og alene min "skyld". Jeg tror såmænd sagtens at han kunne sove selv inde på værelset. Mor er bare ikke helt klar.

Anmeld

1. juni 2013

4xGreve

MorDk skriver:

Daniella er fra maj 08 = 5 år og 

Milo er fra febuar 12 = knap 1 år og 4 måneder og begge unger sover inde ved os  Og det funger bare så godt for os! 

Anmeld

1. juni 2013

gonefishing

MorDk skriver:

Vores er 2,5år og har sovet på eget værelse siden hun var 4 måneder. Hende og manden vækkede hinanden i starten, så derfor blev hun flytter
Hun sov igennem lige siden!

Anmeld

1. juni 2013

ESV

Emilie er 3 1/2 og har sovet på eget værelse siden hun var knap 3 måneder gammel, vi vækkede hinanden og forstyrrede i den grad hinandens søvn alle 3. Hun sov igennem fra dag 1 og gør det mere eller mindre stadig.

Anmeld

2. juni 2013

Nessie

Daniel var 9 mdr. da han kom ind på sit eget værelse, og det gik bare så godt, men hans søvn blev ikke anderledes. Vågnede stadig 100 gange om natten, så jeg skulle bare ud at rende i stedet for 

Tror vist det var mig der syntes det var slemt at han ikke skulle sove i sin lille seng lige ved siden af mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.