2. Fondant kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
9 svar
12 synes godt om
1. juni 2013

Mother-love

Hej piger Isabella holder fødselsdag for den ene side af familien idag så der skulle jo laves en lagkage.

Jeg er langt fra tilfreds med den.
Den ville slet ikke som jeg ville pga varmen. Fondanten svedte held vildt og var rigtig svær at styrer. Så jeg fortryder at jeg ikke lavede den igår aftes. Men her er resultatet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

La´chrissen

michelledam skriver:

Hej piger Isabella holder fødselsdag for den ene side af familien idag så der skulle jo laves en lagkage.

Den ville slet ikke som jeg ville pga varmen. Fondanten svedte held vildt og var rigtig svær at styrer. Så jeg fortryder at jeg ikke lavede den igår aftes. Men her er resultatet.

Jeg ville være ovenud tilfreds hvis jeg havde lavet den. Den er virkelig flot. Det har nok ikke været let i den varme

Anmeld

1. juni 2013

Faith

Du må lige lægge selvkritikken lidt på hylden. Synes den er super flot!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2013

Faith

Faith skriver:

Hvad dælen skete der lige der?????!!!!!!!

Trykker send, og op popper et billede af mine tvillingedrenge

Nå men så fik i lige set dem osse

Anmeld

1. juni 2013

Mother-love

La´chrissen skriver:

Jeg ville være ovenud tilfreds hvis jeg havde lavet den. Den er virkelig flot. Det har nok ikke været let i den varme

Tusinde tak. Og nej varmen har en del at sige. For havde slet ikke det problem i torsdags med den første kage.

Anmeld

1. juni 2013

Mother-love

Faith skriver:

Tusinde tak

Anmeld

1. juni 2013

Bb3031

michelledam skriver:

Den er da super fin  og særligt med den varme, som vi har haft i dag - super godt gået. Kender kun selv alt for godt til det. Vi holder anden store fødselsdagsfest i morgen for min søn og har netop selv stået med fondant i hænderne i dag. Som du skriver, det `smelter´ nærmest. Det bliver helt skinnende og vådt og er vildt svært at arbejde med. Er godt nok spændt på, hvordan kagen står i morgen 

Men rigtig godt gået 

Anmeld

1. juni 2013

Mother-love

Peiner skriver:

Den er da super fin  og særligt med den varme, som vi har haft i dag - super godt gået. Kender kun selv alt for godt til det. Vi holder anden store fødselsdagsfest i morgen for min søn og har netop selv stået med fondant i hænderne i dag. Som du skriver, det `smelter´ nærmest. Det bliver helt skinnende og vådt og er vildt svært at arbejde med. Er godt nok spændt på, hvordan kagen står i morgen 

Men rigtig godt gået 

Tusinde tak. Og ja det er træls at arbejde med for når man bare skal sætte de små ting på går de næsten fra hinanden bare man kigger på det. Men gæsterne synes den var flot. Så det var det vigtigste

Anmeld

1. juni 2013

Bb3031

Tusinde tak. Og ja det er træls at arbejde med for når man bare skal sætte de små ting på går de næsten fra hinanden bare man kigger på det. Men gæsterne synes den var flot. Så det var det vigtigste

Ja her smelter det næsten mellem fingrene på mig.

Sidste fredag lavede jeg også en kage og det gik bare super fint, ingen problem med fondant eller noget.

Som du siger; Bare gæsterne er vilde med kagen - det er det vigtigste 

Anmeld

1. juni 2013

Mother-love

Peiner skriver:

Ja her smelter det næsten mellem fingrene på mig.

Sidste fredag lavede jeg også en kage og det gik bare super fint, ingen problem med fondant eller noget.

Som du siger; Bare gæsterne er vilde med kagen - det er det vigtigste 

Ja det er de vigtigste. Men hader også når resultatet ikke bliver som jeg vil have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.